willembalfoort 0 Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Z'n nieuwe cd is inderdaad niet slecht . Live (1 oktober vorig jaar) is hij ook goed, maar er zijn zeker betere artiesten. Toch zal ik als k even kan aanwezig zijn op 10 maart in de Gelredome! Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Zn Devotion-CD is onwijs mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Quote: Op dinsdag 28 november 2006 20:40:51 schreef willembalfoort het volgende: Z'n nieuwe cd is inderdaad niet slecht . Live (1 oktober vorig jaar) is hij ook goed, maar er zijn zeker betere artiesten. Toch zal ik als k even kan aanwezig zijn op 10 maart in de Gelredome! En dat optreden gaatdus niet door Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Op die nieuwe cd, ""Stand" Is nummer 7 zoooo mooi!! Grace Link naar bericht Deel via andere websites
Ikraj 0 Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Quote: Op woensdag 29 november 2006 11:16:08 schreef ThijsK het volgende: [...] En dat optreden gaatdus niet door Nee, Hij wordt Opa dan En dan wil ie lekker thuis zijn Concert wordt verplaats naar het najaar, waarschijnlijk oktober Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Moet hij met een hoofdletter? Link naar bericht Deel via andere websites
Ikraj 0 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Nee, sorry meneer! opa ook niet en ook niet concert ook niet! 1000 maal sorry!!! Link naar bericht Deel via andere websites
willembalfoort 0 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Hij zal wel weer op de EO-gezinsdag komen dus, als het verzet wordt naar oktober Link naar bericht Deel via andere websites
Sven 0 Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 wanneer werd michael w smith eigenlijk christelijk? ik heb deze info nodig voor een werkstuk. als jullie een site weten met info op het antwoord meld deze dan a.u.b Link naar bericht Deel via andere websites
Ikraj 0 Geplaatst 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst 14 december 2006 www.wikipedia.nl staat wel wat www.michaelwsmith.com ook, maar in het engels.. Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Michael W. Smith weer naar EO Gezinsdag Van onze redacteur Hans Bossenbroek 05-06-07 EXCLUSIEF - Michael W. Smith komt begin oktober 2007 naar de EO Gezinsdag. Dat heeft de Evangelische Omroep tegenover Christelijke Concert Agenda (CCAgenda.nl) bevestigd. De rest van het programma is nog niet bekend. Reacties: Reageer op dit artikel. Het is de tweede keer dat de populaire gospelartiest uit de Verenigde Staten de gezinsdag van de omroep bezoekt. Ook in 2005 zong Michael W. Smith al eens op het jaarlijks terugkerende evenement. Op 6 oktober 2007 is hij wederom in stadion Gelredome te Arnhem te zien. De kaartverkoop gaat op 14 juni van start. Wie een ticket wil reserveren, zal nog even geduld moeten hebben. Zijn komst in 2005 viel goed bij zijn Nederlandse aanhang, zo blijkt op de terugblik op de website van de EO. Fans hoopten er toen al op dat hij snel weer komt. “Ik hoop dat hij snel terug komt om er weer zo'n feest van te maken ter ere van Godâ€, schrijft Wendy op 3 oktober 2005. “Komt ie over twee jaar weer naar Nederland?â€, vraagt ook Marrisa zich af. Ze kan haar vraag dus nu met ja beantwoord zien. 20.000 fans op vorige EO Gezinsdag Op de EO Gezinsdag komen gezinnen – voornamelijk uit de achterban van de christelijke omroep – bij elkaar om met elkaar te zingen, naar toespraken te luisteren en workshops te volgen. Ook vinden er concerten plaats. Michael W. Smith gaf twee jaar geleden een workshop op de EO Gezinsdag. Ook zong hij er voor maar liefst 20.000 fans Link naar bericht Deel via andere websites
mléeen 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 wooohooo Gelijk mn agenda drbij pakken Michael is geweldig, ik heb een paar albums van 'm. My Place in This World vind ik een erg mooi nummer en Let it Rain blijft geweldig! Link naar bericht Deel via andere websites
Marleentjj 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Oh gaaf! Als ik nou ook een gezin had waarmee ik er naar toe kon gaan, dan zou het helemaal super zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Ik ga toch liever voor de originele artiesten Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Doet MWS iedereen na, of doet de rest MWS na? Wat denk je? Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Michael covered vooral, bij pwarchive staan maar 8 nummers die hij zelf heeft geschreven... Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Dat heet geinspireerd zijn. Volgens mij istie echt wel orgineel hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Quote: Op woensdag 04 juli 2007 18:59:12 schreef Gilrea het volgende: Dat heet geinspireerd zijn. Volgens mij istie echt wel orgineel hoor. Noem een paar nummers die door MWS geschreven zijn volgens jou dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 De cd Freedom, en heel veel meer. Als iemand heel veel covers maakt, hoeft dat nog niet gelijk te zeggen oftie orgineel is of niet vind ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Quote: Op woensdag 04 juli 2007 19:04:22 schreef Gilrea het volgende: De cd Freedom, en heel veel meer. Als iemand heel veel covers maakt, hoeft dat nog niet gelijk te zeggen oftie orgineel is of niet vind ik. Michael W. Smith maakt juist bijna alleen maar covers, dat is ook mijn probleem Ik zeg niet dat hij niet origineel is, maar dat ik liever luister naar de artiesten die ook daadwerkelijk de nummers geschreven hebben Link naar bericht Deel via andere websites
*Jesusfreak* 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Zijn muziek is wel mooi tenminste een paar nummers Zelf vind ik zijn uitsraling een beetje van: 'Kijk mij nou' In de film : 'The second change' werd hij ook zo uitgebeeld van: Ik ben de beste enz.. 'Let it Rain'vind ik wel mooi nummer Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Ik vind hem als worshipleader zoveel beter dan als main stream-gospelartiest. Link naar bericht Deel via andere websites
Elize 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Ik vind zijn muziek erg mooi, vooral de laatste 2 cd's Super dat hij ook op het xnoizz flevo festival optreedt. Daar ga ik zeker naar toe. Een vriendin van mij heeft een meet en greet met Michael gewonnen! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten