angel23 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 hallo, Ik zit bij een jongerenpraat groep en moet dat binnekort gaan voorbereiden. Maar ik zoek nu nog leuke ideeen waar ik het met ze over kan gaan hebben, Hebben jullie een idee?! groetjes angel23 Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 Bidden, God en almacht, prioriteiten stellen als Christen, hoe om te gaan met God etc etc etc succes Link naar bericht Deel via andere websites
angel23 0 Geplaatst 1 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 dank je groninger. wie heeft er nog meer ideeen? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 Intimiteit met God Link naar bericht Deel via andere websites
angel23 0 Geplaatst 1 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 intimiteit met god hebben we al eens over gesproken.maar toch bedankt michie23. Iemand anders nog een idee? Link naar bericht Deel via andere websites
flowergirlie 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 -Wie je bent(identiteit)in Christus -Gods plan met je leven Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 invloed van de Heilige Geest in je leven Link naar bericht Deel via andere websites
Brains 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 De gemeenteraadsverkiezingen? Link naar bericht Deel via andere websites
pj 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 N.a.v. Brains: keuzes maken; verantwoordelijk leven; bewust leven; waar loop je warm voor; waar zit je passie (n.a.v. olympische spelen Sprinkles of Passion Link naar bericht Deel via andere websites
Kerkganger 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 Actuele dingen zoals hierboven ook al werd genoemd.. - Gemeenteraadsverkiezingen - Chip (rechterhand of voorhoofd) --> Mondex - Zonden tegengaan. - Gaven van de Heilige Geest - Hoe staat het met de wereld, wat gebeurt er, aanslagen, radicale moslims, enzovoort.. Ik hoop dat je iets vindt. Link naar bericht Deel via andere websites
angel23 0 Geplaatst 1 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 alvast allemaal bedankt voor jullie reactie maar nieuwe reacties zijn altijd welkom. Dan kan ik kijken welke ik ga gebruiken voor de praatgroep. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 waarom leggen mensen elkaar allemaal dingen op die niet kloppen? (gespreksonderwerp) Link naar bericht Deel via andere websites
angel23 0 Geplaatst 2 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2006 zijn er nog anderen mensen die nog ideeen hebben????? Wie o wie heeft er nog ideen??????? wie helpt mij nog meer??? Link naar bericht Deel via andere websites
angel23 0 Geplaatst 14 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 wie weet er nog ontspannende leuke activiteiten om te doen met 20+ in 1 uur tijd?? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Pim pam pet. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Quote: Op zondag 14 oktober 2007 22:24:51 schreef angel23 het volgende: wie weet er nog ontspannende leuke activiteiten om te doen met 20+ in 1 uur tijd??? Een krat pils wegwerken. (ligt er wel een beetje aan met hoeveel je bent) Link naar bericht Deel via andere websites
Nehemia 0 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Nou laten we het niet over kratten bier hebben want dat gaat totaal nergens over vraag ze waar zij het over willen hebben...en wat leeft er onder hen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dowien 0 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 leuke activiteit is om een verhaal samen te stellen met de groep. je begint met een woord of zinsdeel en iedere keer verschuift de beurt kloksgewijs naar de buur man of vrouw. zo krijg je een heel grappig verhaal omdat iedereen zijn of haar eigen in breng heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Nehemia 0 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Quote: Op zondag 14 oktober 2007 22:40:05 schreef Dowien het volgende: leuke activiteit is om een verhaal samen te stellen met de groep. je begint met een woord of zinsdeel en iedere keer verschuift de beurt kloksgewijs naar de buur man of vrouw. zo krijg je een heel grappig verhaal omdat iedereen zijn of haar eigen in breng heeft. Goed idee Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Ik denk niet dat je daar een groep 20+ ers een uur lang mee zoet houd. Doe dan een soort lagerhuis discussie met actuele en interessante onderwerpen (wellicht in combinatie met dat kratje pils om het wat soepeler te laten verlopen ). Link naar bericht Deel via andere websites
Nehemia 0 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Daar kan je je wel eens heel sterk in vergissen Mister Thorgrem Laat dat bier maar in je eigen knusse koelkastje staan dat hebben wij niet nodig om een goed onderwerp aan te breken Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2007 Waar vergis ik me in? Dat een groep volwassenen het al snel gezien heeft met het schrijven van een verhaal? Dat ligt natuurlijk een beetje aan de groep, maar organisatorisch is het vrij lastig om een grote groep (meer dan 5) een uur bezig te houden met het schrijven van 1 verhaal, hoe leuk dan ook. Mensen die niets te doen hebben gaan zich namelijk vervelen. Maar schijnbaar stel je mijn onderwijskundige tips niet op prijs. Jammer, ik schijn er voor gestudeerd te hebben en heb redelijk wat praktijkervaring zowel in een onderwijskundige setting als een kerkelijke. Link naar bericht Deel via andere websites
Nehemia 0 Geplaatst 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2007 Quote: Op maandag 15 oktober 2007 07:00:41 schreef Thorgrem het volgende: Waar vergis ik me in? Dat een groep volwassenen het al snel gezien heeft met het schrijven van een verhaal? Dat ligt natuurlijk een beetje aan de groep, maar organisatorisch is het vrij lastig om een grote groep (meer dan 5) een uur bezig te houden met het schrijven van 1 verhaal, hoe leuk dan ook. Mensen die niets te doen hebben gaan zich namelijk vervelen. Maar schijnbaar stel je mijn onderwijskundige tips niet op prijs. Jammer, ik schijn er voor gestudeerd te hebben en heb redelijk wat praktijkervaring zowel in een onderwijskundige setting als een kerkelijke. Toch vraag ik me af welke studie jij dan hebt gevolgd, Op de bijbelschool waar ik zat en in de kerkelijke kringen waar ik kom hebben ze mij nog niet geleerd om een krat bier te hanteren om een avond goed te laten verlopen, daar hebben wij bruiloften en verjaarsdagen voor. Maar goed een ieder leid zijn kring op een andere manier. Ik zal het eens voorstellen in onze groep "een krat bier"Ik denk dat ze me vermanen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2007 Liefje, dat zegt Thorgrem ook helemaal niet. Iemand roept Pimpampet voor 20+ers, ja dat kan. Thorgrem roept 'werk een kratje bier weg' in een uur met 20 man? Dat is een biertje per persoon. Kortom, maak het gezellig met een biertje erbij. Daarnaast kun je een Lagerhuisachtige discussie houden over een bepaald actueel onderwerp, het gaat vaak ook om sfeer. En één biertje is een sfeermaker het maakt mensen ietsje losser en het drinken van bier wordt altijd gelinkt aan gezelligheid of sfeer. Jij betrekt het direct op allerhande zuierijen en brasserijen waar mensen door het Bier marcheren en hard meezingen met Normaal en Jovink. Ik heb niet het idee dat Thorgrem dat bedoeld. Ik moet eerlijk zeggen dat wanneer er vanuit Credible een Pimpampetavond werd gehouden ik niet kwam. Maar een debatavond, met bier in een mooie bruine kroeg, ai wiel bie daar Link naar bericht Deel via andere websites
Nehemia 0 Geplaatst 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2007 Pim pam pet gaat mij ook wat boven mijn pet, inderdaad ik hadt het niet zo gelezen excuus voor mijn snelle reactie Thorgrem. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten