jeffrey_1989 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 wat vinden jullie van guido weijers.. dat is toch best wel vet vind ik.. en overigens hoe vinden jullie hem vinden jullie hem misschien ook wat spottend qua geloof of niet.. kdenk ut niet echt he?.. ik ben wel benieuwd naar jullie meningen over hem Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 wie is hij?? Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 18 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 die hij is nu op tv.. op sbs 6.. dus kun je gelijk wel ff kijken haha Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 mich heeft geen tv enne het gaat nu over tanken dus ik kan er nog niet zo'n oordeel over geven. Hij vloekt (nog) niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 Quote: Op zaterdag 18 februari 2006 23:55:08 schreef holla het volgende: mich heeft geen tv enne het gaat nu over tanken dus ik kan er nog niet zo'n oordeel over geven. Hij vloekt (nog) niet . hey t is bijna 12 uur dan mag jij ook niet meer kijken Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 Ik vind em leuk... Hij kijkt soms alleen zo scheel Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 18 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 haha lol... ik vind um ook echt vet.. maar volgens mij vloekt ie ook niet.. hij gebruikt voor zover ik het weet ook alleen maar dingen uit het dagelijks leven zegmaar.. ow het inspringstukje das lachu Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 18 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 whahaha die koppen ook die die trekt haha.. geweldig gewoon Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 opzich wel grappig, wel een btje grof misschien (op seks gericht) maar dat heeft bijna iedere caberatier. Idd, hij kijkt wel grappig . Maar ik vind um niet heel bijzonder ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 18 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 Quote: Op zondag 19 februari 2006 00:04:26 schreef holla het volgende: opzich wel grappig, wel een btje grof misschien (op seks gericht ) maar dat heeft bijna iedere caberatier. Idd, hij kijkt wel grappig . Maar ik vind um niet heel bijzonder ofzo. ah ik ben sowieso wel een cabaret liefhebber dusss.. en daar heb je op zich wel een punt met dat op seks gericht jah () Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 Quote: Op zondag 19 februari 2006 00:04:26 schreef holla het volgende: Maar ik vind um niet heel bijzonder ofzo. Nee zou er nog s bij moeten komen Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 Heel veel goedkoop jatwerk... Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 18 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 Quote: Op zondag 19 februari 2006 00:19:17 schreef Eru Iluvatar het volgende: Heel veel goedkoop jatwerk... hoe bedoel je gejat?.. want hij heeft in een interview weleens gezegd van nou dan zie ik dit en dit voor me gebeuren en dan kan ik daar weer wat mee bedenken.. en zo komt ie ook aan de grappen zegmaar.. of bedoel je anders gejat? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 Quote: Op zondag 19 februari 2006 00:19:17 schreef Eru Iluvatar het volgende: Heel veel goedkoop jatwerk... who cares... als hij me aan het lachen maakt vind ik het allang goed (beter goed gejat dan slecht bedacht ) Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2006 ik ken hem niet. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2006 Guido Weijers is absoluut goed. De nodige zelfspot, daar hou ik wel van (in tegenstelling tot Hans Teeuwen die alles afkraakt behalve zichzelf). En de grappen van Guido die ik over het geloof heb gezien vind ik wel meevalen, eerder realistisch ('iedereen is welkom in het huis van de heer.... Homo? Blijf maar weg') Erg typerend (alleen dat pedofielen dan in de kerk alvast kunnen gaan liggen was dan weer niet nodig geweest.. maar goed, het blijft cabaret, dus spottend). Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 19 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2006 jah klopt dat vind ik ook zo jmmr aan cabaret.. het moet altijd spottend zijn op de een of andere manier.. anders hoor je er niet bij lijkt wel Link naar bericht Deel via andere websites
Maxized 0 Geplaatst 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2006 Ach, ik vindt het geen heel bijzondere caberetier. Marc Marie Huijbreghts, dat is pas cabaret Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2006 Quote: Op zondag 19 februari 2006 11:19:13 schreef jeffrey_1989 het volgende: jah klopt dat vind ik ook zo jmmr aan cabaret.. het moet altijd spottend zijn op de een of andere manier.. anders hoor je er niet bij lijkt wel Hmmm.... cabaret moet ook op een bepaalde manier zaken in de belangstelling brengen. Dat moet wel met een beetje spot anders wordt het gewoon een 'preek'. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2006 Quote: Op zondag 19 februari 2006 11:28:32 schreef Maxized het volgende: Ach, ik vindt het geen heel bijzondere caberetier. Marc Marie Huijbreghts, dat is pas cabaret das een engerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Plien 0 Geplaatst 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2006 ik vind guido echt stoer. moest echt lachen om zijn show myotiosis als ik het goed schrijf. vooral het stukje dat hij uitlegt hoe een discotheek werkt, als vooreen jongen, voor hem de hele discotheek verandert in de apenheul. echt ik lag helemaal op de grond van het lachen. hij danst daar dat meisje na, uit de clip van het liedje waar ze op danst lol Plien Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2006 die was leuk ja.... Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 21 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2006 haha klopt.. op onze rapper 50 cent *naja onze*.. en idd rotnaam om te typen die titel van zun voorstelling haha Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2007 Mochten er mensen zijn die Guido Weijers echt top vinden en meer over dit nieuwe cabaret talent willen weten, hij heeft een super leuke en zeer actieve fansite waar eigenlijk alles op te vinden is en anders kunnen er altijd vragen aan d makers gesteld worden. Deze hebben namelijk regelmatig contact met hem Deze site is te vinden onder de naam www.turbocabaret.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 18 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2007 Guido rocks, maar dat doen Jochem Mijer en Najib Ahmhali ook... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten