Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:04:26 schreef holla het volgende:

opzich wel grappig, wel een btje grof misschien (op seks gericht
knipoog_dicht.gif
) maar dat heeft bijna iedere caberatier. Idd, hij kijkt wel grappig
big-smile.gif
. Maar ik vind um niet heel bijzonder ofzo.

ah ik ben sowieso wel een cabaret liefhebber dusss.. en daar heb je op zich wel een punt met dat op seks gericht jah (boosrood.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:19:17 schreef Eru Iluvatar het volgende:

Heel veel goedkoop jatwerk...

hoe bedoel je gejat?.. want hij heeft in een interview weleens gezegd van nou dan zie ik dit en dit voor me gebeuren en dan kan ik daar weer wat mee bedenken.. en zo komt ie ook aan de grappen zegmaar.. of bedoel je anders gejat?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Guido Weijers is absoluut goed. De nodige zelfspot, daar hou ik wel van (in tegenstelling tot Hans Teeuwen die alles afkraakt behalve zichzelf).

En de grappen van Guido die ik over het geloof heb gezien vind ik wel meevalen, eerder realistisch ('iedereen is welkom in het huis van de heer....

Homo? Blijf maar weg')

Erg typerend smile.gif

(alleen dat pedofielen dan in de kerk alvast kunnen gaan liggen was dan weer niet nodig geweest.. maar goed, het blijft cabaret, dus spottend).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:19:13 schreef jeffrey_1989 het volgende:

jah klopt dat vind ik ook zo jmmr aan cabaret.. het moet altijd spottend zijn op de een of andere manier.. anders hoor je er niet bij lijkt wel

Hmmm.... cabaret moet ook op een bepaalde manier zaken in de belangstelling brengen. Dat moet wel met een beetje spot anders wordt het gewoon een 'preek'. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind guido echt stoer.

moest echt lachen om zijn show myotiosis als ik het goed schrijf.

vooral het stukje dat hij uitlegt hoe een discotheek werkt, als vooreen jongen, voor hem de hele discotheek verandert in de apenheul.

echt ik lag helemaal op de grond van het lachen.

hij danst daar dat meisje na, uit de clip van het liedje waar ze op danst

lol

Plien

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 10 months later...
Gast Anon_phpbb

Mochten er mensen zijn die Guido Weijers echt top vinden en meer over dit nieuwe cabaret talent willen weten, hij heeft een super leuke en zeer actieve fansite waar eigenlijk alles op te vinden is en anders kunnen er altijd vragen aan d makers gesteld worden. Deze hebben namelijk regelmatig contact met hem

Deze site is te vinden onder de naam www.turbocabaret.nl party.gifparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid