Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Uiteraard. Link naar bericht Deel via andere websites
jazzie 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 kzou niet weten. vraag je maar af of Jezus zelf ook naar deze muziek zou gaan luisteren. niet spottend bedoeld ofzo, hoor!! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 geef eens een reden waarom hij dat niet zou doen.een goeie. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 14:18:33 schreef jazzie het volgende: kzou niet weten. vraag je maar af of Jezus zelf ook naar deze muziek zou gaan luisteren. niet spottend bedoeld ofzo, hoor!! naar welke muziek zou Jezus volgens jou dan luisteren? Link naar bericht Deel via andere websites
jazzie 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 weeknie, maar volgens mij muziek waarin hij echt aanbeden wordt. volgens mij (mijn mening) zingen deze bands niet voor God maar alleen om henzelf en de mensen een plezier te doen. maar nogmaals, mijn mening!! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 14:24:40 schreef jazzie het volgende: weeknie, maar volgens mij muziek waarin hij echt aanbeden wordt. volgens mij (mijn mening) zingen deze bands niet voor God maar alleen om henzelf en de mensen een plezier te doen. maar nogmaals, mijn mening!! jouw homepage is www.simpleplan.com zingen zij voor God? nee he? Er zijn in dit topic een paar hele christelijke teksten gepost waaruit blijkt dat God aanbeden word. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Ah.. net als Michael W. Smith Link naar bericht Deel via andere websites
jazzie 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 maar, zoals ik heb gezegd, ik stop nu met deze discussie want ik heb er geen zin in. als je echt nog mijn mening wilt weten, mail je me maar!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 SIMPLE PLAN dat is van Satan! (begint zelfs met dezelfde letter!) Link naar bericht Deel via andere websites
jazzie 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 hier moet ik wel ff op reagerren... ik vind simple plan de beste band die er is. zij noemen zichzelf niet christelijk. die zogenaamde christelijke heavy metal bands wel. en hoezo is die band van de satan??? graag duidelijke uitleg......!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 14:35:12 schreef jazzie het volgende: hier moet ik wel ff op reagerren... ik vind simple plan de beste band die er is. zij noemen zichzelf niet christelijk. die zogenaamde christelijke heavy metal bands wel ok...ik noteer: christelijke bands met christenen er in ''zogenaamde christelijke bands'' noemen(en daar mee in direct hun geloof in twijfel brengen) Link naar bericht Deel via andere websites
jazzie 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 ??????????????????????????????? Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 misschien had je die post va raido niet TE letterlijk moeten nemen... Link naar bericht Deel via andere websites
jazzie 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 wrom? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 JA! JIJ! als je nou gewoon eens niet ongefundeerd loopt te zeiken over bands die je niet kent, stompzinnig afgaat op uiterlijkheden en gewoon durft te zeggen dat belijdende christenen met teksten die mensen tot nadenken brengen, stilzetten of zelfs God expliciet eren afdoet als: zogenaamde christelijke bands; kun je van mijn part op het dak gaan zitten. Maar als dan ook nog eens blijkt dat je een niet christelijk band de beste band vind, die niet tot Gods eer zingt WEL goed vind, NIET veroordeeld en niets zegt over hun belachelijk geschilderde emohoofdjes kun je echt naar de maan lopen. écht.... ON-BE-GRIJPELIJK Quote: deze bands niet voor God maar alleen om henzelf en de mensen een plezier te doen Simple Plan niet nee Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 14:24:40 schreef jazzie het volgende: volgens mij (mijn mening) zingen deze bands niet voor God maar alleen om henzelf en de mensen een plezier te doen. mijn menig is dat dat niet zo is. als ze die teksten hadden om mensen een plezier te doen, hadden ze beter teksten kunnen schrijven die geen christenlijke boodschap hebben. daarmee berijk je een veel groter publiek. metal cd's met chr. teksten worden vaak door metalbladen afgekraakt om de teksten. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 14:52:08 schreef Raido het volgende: JA! JIJ! als je nou gewoon eens niet ongefundeerd loopt te zeiken over bands die je niet kent, stompzinnig afgaat op uiterlijkheden en gewoon durft te zeggen dat belijdende christenen met teksten die mensen tot nadenken brengen, stilzetten of zelfs God expliciet eren afdoet als: zogenaamde christelijke bands; kun je van mijn part op het dak gaan zitten. Maar als dan ook nog eens blijkt dat je een niet christelijk band de beste band vind, die niet tot Gods eer zingt WEL goed vind, NIET veroordeeld en niets zegt over hun belachelijk geschilderde emohoofdjes kun je echt naar de maan lopen. écht.... ON-BE-GRIJPELIJK [...]Simple Plan niet nee amen Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 14:58:04 schreef Thijs het volgende: [...] amen mijn amen heb je ook Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 http://lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=1077(over Slechtvalk) http://lordsofmetal.nl/showreview.php?id=4755〈=nl(over Parakletos ) Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 14:52:08 schreef Raido het volgende: JA! JIJ! als je nou gewoon eens niet ongefundeerd loopt te zeiken over bands die je niet kent, stompzinnig afgaat op uiterlijkheden en gewoon durft te zeggen dat belijdende christenen met teksten die mensen tot nadenken brengen, stilzetten of zelfs God expliciet eren afdoet als: zogenaamde christelijke bands; kun je van mijn part op het dak gaan zitten. Maar als dan ook nog eens blijkt dat je een niet christelijk band de beste band vind, die niet tot Gods eer zingt WEL goed vind, NIET veroordeeld en niets zegt over hun belachelijk geschilderde emohoofdjes kun je echt naar de maan lopen. écht.... ON-BE-GRIJPELIJK [...]Simple Plan niet nee zo! en mijn amen ook! en jazzie is ineens stil Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 14:52:08 schreef Raido het volgende: Simple Plan niet nee Simple Plan vind ik nou niet echt wat trouwens... Ken een hoop christelijke rockbands die een stuk beter klinken Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 20:30:19 schreef hopeloos het volgende: [...] Simple Plan vind ik nou niet echt wat trouwens... Ken een hoop christelijke rockbands die een stuk beter klinken kwestie van smaak Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 20:32:33 schreef das fritsel het volgende: [...] kwestie van smaak Fristsel.. het is een feit dat Simple Plan muzikaal gelijk staat aan een draaiorgel Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 21:50:07 schreef Raido het volgende: [...] Fristsel.. het is een feit dat Simple Plan muzikaal gelijk staat aan een draaiorgel ik ken simpel plan niet, maar als iemand die muziek meestelijk vind, dan moet hij dat weten. je kan niet zeggen, ik vind die muziek niets, dus het is niets. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Hum... ik heb jou over die heilige Parkleidinges wel horen zeggen dat gewoon mooi is (dat is een feit). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten