VstaR 0 Geplaatst 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2007 plaatje Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2007 Admod note: Beste VstaR, ik heb het plaatje weer achter een link gezet. Wil je alsjeblieft rekening houden met het feit dat niet iedereen hiertegen kan? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 20 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2007 Quote: Op maandag 20 augustus 2007 10:57:50 schreef Jipke het volgende: Admod note: Beste VstaR, ik heb het plaatje weer achter een link gezet. Wil je alsjeblieft rekening houden met het feit dat niet iedereen hiertegen kan? Dit is Chris Valentine van de band zelf, hij spreekt alleen Engels, volgens mij heeft ie het forum via google gevonden Maar goed, ik las denet in mijn mailbox dat de split uit is. Hij heet dus 6-Way Sin Decomposition en duurt langer dan een uur en telt 83 tracks. Hij kan in ieder geval hier(geen spam, dit heeft meer te maken met belabberde distributie in de underground) te bestellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Yapie 0 Geplaatst 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2007 Sorry jongens, persoonlijk vind ik dit echt géén muziek. Maar ja, ik ben misschien ook wat softer Wat ik wel ontzettend tof vind, hun getuigenis op de website! Heel mooi verhaal (onder het kopje Important). "... The Bible... The WHAT? You're a bit behind the times if you haven't read the bible. It's been a best seller for a long time now..." (De bijbel. De watte? Je loopt behoorlijk achter als je die nog niet gelezen hebt. Het is al een bestseller sinds een hele lange tijd...) Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 ik heb die cd sinds kort in huis liggen ^^ heerlijk, eindelijk een gore grindcore cd die ook een beetje lang duurt hij is wel erg geniaal, als je iig van rot herrie houdt... alleen, hoe komt iedereen er bij dat hij 83 nrs heeft? hij heeft er "maar" 82... Quote: Op maandag 20 augustus 2007 13:27:45 schreef Audiophile het volgende: Maar goed, ik las denet in mijn mailbox dat de split uit is. Hij heet dus 6-Way Sin Decomposition en duurt langer dan een uur en telt 83 tracks. Hij kan in ieder geval hier (geen spam, dit heeft meer te maken met belabberde distributie in de underground) te bestellen. op first paradox is hij ook te koop... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Wat een afgrijselijke takkeherrie. Maar ik moet eerlijk toegeven: Knap en super origineel om van goregrind iets christelijk te maken.. muahaha. Maar goed, als ze het menen en zelf wel mooi vinden, hebben ze gelijk De groeten Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Quote: Op zaterdag 29 april 2006 00:25:38 schreef Ereshkigal het volgende: Christelijke Goregrind, ik denk niet dat veel mensen dat serieus gaan nemen... Ik weet het niet, volgens mij staat het in een oeroude traditie. Bijna mystiek. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Quote: Op zondag 07 oktober 2007 20:15:57 schreef das fritsel het volgende: op first paradox is hij ook te koop... Aangeschaft! Komt van de week met de post binnen hopelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst 3 november 2007 Geniet ervan... Heb net nog is geprobeerd, maar het klinkt net alsof me vader op de wc zit. Vreselijk. Het is hard-harder-hardst, op een gegeven moment kan het niet harder, en wat doen we.. we maken het zo Gegroet Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten