hopeloos 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 ik heb hem uit mijn hoofd gedaan goed he!!?? ik wil mijn koffie zwart net zoals mijn metal Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 Mindless Self Indulgence - Shut Me Up Je moet in een hotel blijven omdat je huis in elkaar gestort is Je liet je bagage in de gang staan en een dief rende ermee weg Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 The Futureheads - Area ---- Deze is wel heel flauw, maar alsnog : We zijn gearriveerd in deze tijden. Maar op de een of andere manier bewegen dingen door. Dus op de een of andere manier staan we hier En leven we door vandaag Wow yeah wow yeah wow yeah Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 waarom is ie zo flauw? tis de eerste die ik ooit heb gevonden! Evolution – Ayumi Hamasaki Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 Wanneer de nacht valt vraag je je af of je niet ergens een plek moet zoeken om heen te rennen en je te verstoppen ontsnappen aan de pijn maar je verstoppen is zo'n eenzaam iets om te doen ben benieuwd... Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 Third day - When the rain comes En ze zegt 'ik ben gekomen om wat krom is recht te maken' En ze zegt 'ik ben gekomen om dit donkere hart te verlichten' En ze pakt mijn pols, ik voel haar afdruk van angst En ik zeg: ik had nooit gedacht je hier te vinden. Haha die kun je vast niet letterlijk googlen Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 pfff ik weet m niet Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 Quote: Op vrijdag 02 juni 2006 20:33:50 schreef annia het volgende: Haha die kun je vast niet letterlijk googlen oo nee? suzanne vega - Solitude Standing ik was zo uniek nu voel ik me huid diep ik telde op de make up om het allemaal te bedekken mezelf in slaap huilend omdat ik hun aandacht niet kon houden ik dacht dat ik sterk kon zijn maar het doodt me Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 Maar gebruik maken van Google is natuurlijk beetje flauw... Waar zijn de "echte" kenners gebleven, die het allemaal uit het hoofd doen? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 Bethany Dillon - Beautiful toch?! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 yup Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 Quote: Op vrijdag 02 juni 2006 19:56:47 schreef snuffie het volgende: waarom is ie zo flauw? tis de eerste die ik ooit heb gevonden! Evolution – Ayumi Hamasaki Omdat ie vanuit het Japans is, en daarom moeilijker. -edit-waar blijft de volgende tekst? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 als ik in je ogen kijk lijkt alles te vervagen ken ik je na al onze jaren samen? heb ik tevaak blind in je liefde vertrouwd? Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 Ik ken het ergens van... Irritant is dat >.<". Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 ik weet het, maar denk maar goed na... Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 Sonata Arctica - Last drop falls Quote: When I´m looking in your eyes Everything seems to fade away After all these years we had do I know you now Have I trusted blindly in your love, too many times ---- Je raakt mijn hand aan Deze kleuren komen tot leven In je hart en in je geheugen Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2006 within temptation - Say my name ?? Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 hij is goed (denk ik tenminste) ga je nu ook nog n nieuwe plaatsen?? Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 blijkbaar niet, ik ben zo vrij Een hand boven het water een engel reikend naar de hemel regent het in de hemel wil je dat we huilen? Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Queen: No-one but you A hand above the water An angel reaching for the sky Is it raining in heaven - Do you want us to cry? ik ben wel erg snel he Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 ja.. maar nou nog een nieuwe Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 issie goed dan? Meisje, ik weet ik een grappige manier heb om het te tonen Ja, ik dacht dat onze liefde hier zou blijven en het weg laten gaan stond nooit op mijn agenda. Zij had geen betekenis voor mij, ik had geen betekenis voor haar. En nu realiseer ik het over is ik moet het haar gewoon vertellen. vreselijk krom vertaald ik hoop dat iemand hier wat kan maken Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Darkness - Girlfriend mijn beste vriend is een slager, hij heeft zestien messen hij sleept ze overal mee naar toe hij probeert het in ieder geval, oh kijk, het is gestopt met sneeuwen mijn beste vriend komt uit Polen en oh, hij heeft een baard wat een diepzinnige tekst he Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 interpol - Roland lyrics We geloven dat de droom uitkomt Alles wat we probeerden te doen Het was niet altijd makkelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten