Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 tracy chapman - wedding song Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 er zijn dagen waarin ik voel dat het beste van mij klaar is om te beginnen dan zijn er dagen wanneer ik voel dat ik laat gaan en zwervend op de wind omdat ik geleerd heb in lach en pijn hoe te overleven Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Nicole C. Mullen - On My Knees Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 neeeeeeeeeee fout!! de titel is wel goed trouwens, nu de artiest nog Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Jammer was het liedje wel goed. Want dan ga ik voor: Jaci Velasquez met wederom On My Knees Edit: je had al aangepast dat de titel goed was. De Mullens blijven echter wel de schrijvers van dat nummer. Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Laten we allemaal verzamelen op deze heilige plaats Om lofprijzing en aanbidding te brengen aan de machtige Heer Open je hart en laat Hem binnen En voel Zijn liefde als je gaat bidden Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Quote: Edit: je had al aangepast dat de titel goed was. De Mullens blijven echter wel de schrijvers van dat nummer. ow sorry dat had ik niet door, nja je hebt toch gewonnen !! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 slechtvalk- T.M.B.W.G.M.N.L. Let us all gather in this holy place To bring praise and worship to the mighty Lord Open your heart and let Him enter And feel His love as you will pray Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Jup Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 het is moeilijk te geloven dat er niemand buiten is het is moeilijk te geloven dat ik helemaal alleen ben deze liefde heb ik tenminste, de stad houd van me eenzaam zoals ik ben, samen huilen we Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 red hot chili peppers - under the bridge ff zoeken naar een nieuwe Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Jij hebt de vleugels van een gevallen engel Je bied vrede aan als ze je naam aanbidden Jij leeft je leven, alles nemend wat je kan krijgen Kijk naar beneden, tijd om te vliegen! Altijd proberen om dingen goed te maken Soms vermeerderen problemen zich gewoon Hij is vredemaker en ziet geen criminaliteit Slechterikken winnen ookal lijkt het niet goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 sonata arctica - peacemaker Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 en na alle geweld en dubbelpraat is er alleen een lied in de problemen en de conflict en je doet de loop, de loop van het leven Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Dire straits - Walk of life - Kan je me stevige grond geven, want al mijn voetstappen maken me somber, Een voor een. kan je me gratis advies geven, Ik weet niet of ik het kan, Maar ik probeer te luisteren. Ik kan vriendschap kapot maken, Of ik kan dingen beter proberen te maken. Hoe makkelijk is deze Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Heel makkelijk Racoon - Laugh about it Even zoeken! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Ik zie al mijn dromen helder Ik weet dat kans altijd dichtbij is Ik maak mijn eigen realiteit Gewoon fantaseren! Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 After Forever - Boundaries Are Open - Ik ben een ramp voor mezelf Laat me mezelf niet pakken Ik ben mijn eigen ergste vijand Het is slecht als je jezelf irriteert Zo vervelend Ik wil mijn vriend niet meer zijn Ik wil iemand anders zijn Hoe krom vertaald Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 pink - don't let me get me zoeken! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Zij heeft de vreemdeling in haar binneste ontdekt Toen ze in de spiegel keek Zag ze het gezicht wat er achter zit En hoe kan ze dat vergeten Als het kijkt vanuit haar gezicht Ze kan zich niet herinneren waar het fout is gegeaan Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2006 Asrai - Tower Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2006 wanneer je het beste doet wat je kan, maar geen succes hebt wanneer je krijgt wat je wil, maar niet wat je nodig hebt wanneer je je zo moe voelt, maar niet kan slapen vastgelopen in omkering Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2006 Fix you - Coldplay Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2006 I want to drink without a hangover a watch without later I want to dance without tired Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten