Marcoooooo 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 There's A Good Reason These Tables Are Numbered Ho - Panic! At The Disco Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Quote: Op dinsdag 02 mei 2006 18:58:43 schreef Marcoooooo het volgende: There's A Good Reason These Tables Are Numbered Ho - Panic! At The Disco Knip de helft van de titel maar weg het is: 'There's A Good Reason These Tables Are Numbered Honey. You Just Haven't Figured It Out Yet' jouw beurt Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Alsjeblieft begrijp me Ik klim via de schipbreuk van al mijn verdraaide dromen Maar al dit goedkope onderzoek kan gewoon niet al mijn schreeuwen verstikken En ik wacht bij het kruispunt Wacht op jou Wacht op jou Waar ben je Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Guns N Roses - Coma Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 ik ben een boom waaraan harten groeien eentje voor elke die je pakt jij bent de indingers hand ik ben de tak die je breekt Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Björk - Bachelorette Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 De maan is vol, de lucht ligt stil, Plotseling voel ik een kou, Victor grijnst, vlees rot weg, Skeletten dansen, ik vervloek deze dag, En 's nachts als de wolven huilen, Luister goed, je kan me horen roepen. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Pet Sematary - The Ramones denk ik ik wis alleen niet of sematary goed is, of is het cematary ofzo? nouja zo spreek je et ongeveer uit in ieder geval The moon is full, the air is still, All of a sudden I feel a chill, Victor is grinning, flesh rotting away, Skeletons dancee, I curse this day, And the night when the wolves cry out, Listen close and you can hear me shout. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Nu is de tijd Om mijn hoofd rechtop te houden mijn identiteit te vinden ik claim wat van mij is Niet meer lopen in de schaduw, dat is hoe het zal gaan zijn dees is egt neit moeilijk dus als je deez niet kent SHAME ON YOU! Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Glennis Grace - My impossible dream Now's the time, To hold my head up high, Find my identity, I;ll claim what's mine, No more walkin' in the shade, yeah, That's how it's gonna be, and I will follow my dream. Btw, ik kende hem niet. ---- Open je ogen; we zijn niet in het paradijs How kan je niet zien, Dat deze stress mij doodt, Vervul je dromen; het leven is niet wat het lijkt We hebben de tijd gevangen Dus heeft tijd ons tot gegijzelden zonder medelijden gemaakt. <3 Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Epica - Consign To Oblivion Open your eyes, we're not in paradise How can't you see this stress is killing me? Fulfil your dreams; life is not what is seems to be We have captured time So time made us all hostages without mercy ________________ You dirty conman get your suitcase and disappear from my life, forever You dirty conman please go to her And don't forget to give me the key back Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Renee de Haan - Vuile Huichelaar --- Ik zag een man met een tatoeage op zijn grote dikke buik Het trilde als een drilpuddinkje Het duurde even voordat ik doorhad wat het zei Omdat ik het ritme moest ontdekken Van zijn buik met mijn hoofd Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 dC Talk - Jesus Freak ? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 wanneer ik verloren raak ben jij het wie die weer door schijnt wanneer de regen neerdaalt, de zon grijs wordt waneer ik je nodig had, was je er altijd wanneer het op jou aankomt, is er geen vergelijk mogelijk de eerste twee zinnen zijn btje krom vertaald, maargoe suc6 Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Direct - Don't Kill Me Tonight Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 jaaah jij mag weer Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Bedankt voor alles wat je hebt gedaan Ik heb je zolang gemist Ik kan niet geloven dat je weg bent Je leeft nog steeds in mij Ik voel je in de wind Je begeleid me constant Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 -dubbel- Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Alter bridge - In loving memory Thanks for all you've done I've missed you for so long I can't believe you're gone You still live in me I feel you in the wind You guide me constantly Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 te laat Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Gebarsten eieren Dode vogels schreeuwen terwijl ze vechten voor het leven Ik kan de dood zien Kan zijn kraalogen zien Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Radiohead - Street Spirit Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Ping! Ping! There's a winner! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Aan jou geef ik mijn belofte Ik eer alles wat goed is In dit leven waarin we leven Om niet enkel aan mezelf te denken Maar aan de grotere verbintenis Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten