Étoile 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Dan doe ik wel die ene die ik 'ilegaal' al gepost had het spijt me zo dat je wereld in elkaar stort ik zal over je waken in deze nachten leg je hoofd neer en val in slaap omdat mijn kind, dit niet ons vaarwel is dit is niet ons vaarwel. btje krom vertaald mss groetjes karin Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Within Temptation - Our Farewell . ---- *trekt cd uit kast* En ik kon het eens duidelijk zien Toen je hier was met mij En nu op de een of andere manier Alles wat over is zijn Stukjes van een droom Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Quote: Within Temptation - Our Farewell . ---- jaaaaah die van jou-> anastacia- pieces of a dream and i could see it clearly once when you were here with me and now somehow all that's left are pieces of a dream Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 en een nieuwe: wat kon hij doen hij zou een rocker moeten zijn maar hij had geen geld voor een gitaar wat kon hij doen hij zou een politici moeten zijn maar hij heeft nooit een goede opleiding gehad. wat kon hij doen hij zou een vader moeten zijn maar hij haalde zijn twintigste jaar niet eens wat een verspilling Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Kate Bush - Army dreamers? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 ja Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Oke, volgende: Het is mijn leven, Het is nu of nooit Ik zal niet voor altijd blijven leven Ik wil gewoon gaan leven nu ik nog leef Mijn hart is als een snelweg Zoals Frankie zei Ik deed het op mijn manier Ik wil gewoon gaan leven nu ik nog leef Het is mijn leven Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 bon jovi-its my life? Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 moeilijke: ik mag dan maar 17 zijn, maar ik zie dingen kijk naar de vrouw wiens hoofd naar beneden hangt ik voel haar haat niet maar haar gebrokenheid* ik heb het gevoel dat ik haar niet in de steek kan laten *wist niet hoe dit woord anders te vertalen, maar het klopt wel zo'n beetje Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Spock's beard - Long time suffering I may be only seventeen but I see things Look at the woman who's head keeps hangin' down I cannot feel her hate I feel her needing Some how I feel like I cannot let her down ---- Alle pijn Waarvan ik dacht dat ik het kende Alle gedachten leiden terug naar jou Terug naar wat Is nooit gezegd Terug en vooruit In mijn hoofd Ik kan deze verwarring niet aan Ik kan het niet kom en neem me weg Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Avril Lavigne - Take Me Away Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Klopt. Neeeext! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Wanneer je in jezelf praat en er is niemand thuis kun je jezelf voor de gek houden, Je bent alleen op deze wereld gekomen Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Guns N Roses - Estranged When you're talkin to yourself And nobody's home You can fool yourself You came in this world alone ehmmm..... Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 ik heb mijn tijd afgewacht zo subtiel aardig geweest ik moet zo egoistisch denken want jij bent het gezicht binnenin mij (erg letterlijk vertaald ) Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Okay, okay, komt ie in het Engels: I've been biding my time been so subtly kind I've got to think so selfishly 'cos you're the face inside of me Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Skunk Anansie - Secretly (jij bent wel ongeduldig zeg ) Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Quote: Op dinsdag 02 mei 2006 17:52:43 schreef hopeloos het volgende: Skunk Anansie - Secretly Yep! Quote: (jij bent wel ongeduldig zeg ) yep.... Go your gang! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Ambitie laat je er best lelijk uit zien Trappend en gillend klein gucci varken Jij herinnert je niet Jij herinnert je niet Waarom herinner je mijn naam niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Radiohead- Paranoid Android Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 The way you're sitting there Your hair is almost white The rinkles on your hands Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Doe Maar - Pa Leuk Een Nederlandse.. Link naar bericht Deel via andere websites
Fishy fish 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Je mag door voor de koelkast! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Heb je niet gehoord dat ik de nieuwe kanker ben? Ik heb er nooit beter uitgezien En je kan het niet uitstaan Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten