hopeloos 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Dream Theater The Answer Lies Within issie goed? issie goed? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 EDIT:...het si toch al geraden Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 16:03:31 schreef hopeloos het volgende: Dream Theater The Answer Lies Within issie goed? issie goed? ja !!! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Dream Theater... hmmm zou ik eerder voor I walk beside you gaan (gaat lyric checken) Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 foutje Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 dit is het origineel Look around, Where do you belong Don't be afraid, You are not the only one EDIT: reactie op raido's post Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 16:06:28 schreef karin1204 het volgende: het spijt me zo dat je wereld in elkaar stort ik zal over je waken in deze nachten leg je hoofd neer en val in slaap omdat mijn kind, dit niet ons vaarwel is dit is niet ons vaarwel. btje krom vertaald mss Ik mag.... Je moet er eerst 1 raden Ik hoorde net het nieuws van vandaag Het lijkt dat mijn leven gaat veranderen Ik sloot mijn ogen, begon te bidden en tranen van vreugde stroomden langs mijn gezicht Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 ow srri Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 16:08:11 schreef hopeloos het volgende: [...] Ik mag.... Je moet er eerst 1 raden Ik hoorde net het nieuws van vandaag Het lijkt dat mijn leven gaat veranderen Ik sloot mijn ogen, begon te bidden en tranen van vreugde stroomden langs mijn gezicht Creed - With Arms Open Wide Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Fout... het is With Arms Wide Open Maar het komt dicht genoeg in de buurt Jouw beurt... Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Volgens Babelfish: Quote: Hij zei, ' Alle drink ik ben water van een stroom dat nooit Geen droogte kan het maken uit lopen, geen kwestie droogt hoe het zou kunnen proberen en ik het op een manier niet kan vrij verklaren die ik kan vertellen... ' Ik zei, ' ik weet wat niet u drinkt, maar me een pint.' eveneens giet Een betere vertaling: Quote: Hij zei “Alles wat ik drink is water van een stroom die nooit droog staat Geen droogte laat hem ophouden, wat hij ook probeert En ik kan het niet uitleggen op een manier die ik kan vertellen...†Ik zei, ‘Ik weet niet wat je aan het drinken bent, maar schenk mij ook maar een pint in Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Neeeext! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 The Electrics - Pour Me A Pint Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 'Zijn ogen sloten En zijn laatste adem sprak Hij had alles gezien wat gezien kon worden Een leven eens vol Nu een lege vaas Verwelkte bloesems Op zijn vroege graf' Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Quote: Op maandag 01 mei 2006 19:40:01 schreef hopeloos het volgende: The Electrics - Pour Me A Pint jup En het antwoord is: Flogging Molly - What's Left Of The Flag Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 En een nieuwe: Ik zal verrijzen door de aarde Ik zal leven door de zee Ik zal je liefhebben door de donkerste tijd Ik zal het licht in de weg staan Ik zal dit stadium veroveren met de nacht Ik ben de prins van de macht van de lucht Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Saviour Machine - Legend I:II. ---- Zie, hoor de kwelling van binnen, verslind dat wat over was van mijn trots, Je dacht dat het niet zou gebeuren met jou, dacht dat je je kon verbergen. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Epica - Quietus --- Ze zullen ons zien zwaaien van zulke grote hoogtes 'Kom nu naar beneden' zullen ze zeggen Maar alles ziet er perfect uit van ver weg 'Kom nu naar beneden', maar we zullen blijven Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 The Postal Service? Such Great Hights? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 yep Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 jeuj *zoekt hyper onbekend nummer * Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Judas, Judas wil je mij niet niet? Waarom kun jij mij niet in de ogen zien? Ik probeerde alleen doe ander kant te behalen Ik probeerde alleen maar te overleven. God komt .... Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 Antimatter - God Is Coming --- Ik ben benieuwd of je er hetzelfde uit zal zien Wanneer je me omhelst op die dag Zal je mijn naam herinneren? Wanneer ik weer terugkom naar huis? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 volges mij --> project 86 - from December I wonder if you'll look the same When you embrace me on that day Will you remember my name When I return home again? was dit de echte? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2006 yep... jouw beurt Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten