someone 0 Geplaatst 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 Tijdje getwijfeld of ik zou posten. Maar ik ben laatste tijd zo blij sinds ik toestemming heb gekregen van me ouders om weer lid te worden van me oude kerk. Vorige week gesprek gehad met dominee van GKV (kerk waarbij ik lid wil worden) en waarschijnlijk ben ik begin december lid van de GKV. Eind nov. hebben ze vergaderign waarin dit besproken word. Ik vind wel beetje moeilijk omdat mijn ouders en de helft van mijn familie niet achter dit besluit staat en het natuurlijk door de leden van de kerk waarin ik nu nog lid ben word afgekeurd. Maar na 2 jaar lid te zijn geweest van de afgescheidenen van GVK heb ik eindelijk weer zoveel zin om naar de kerk te gaan en me weer echt te verdiepen in Gods woord. Naja wilde gewoon dit vertellen omdat ik er zelf zo super blij van word Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 In plaats van bij de 'nieuwe vrijgemaakten', neem ik aan? Ik denk dat dit een goede keus is. Omdat je er zelf ook blij mee bent. Wat zijn je precieze redenen, als ik vragen mag? Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 het belangrijkste is idd... wat wil jij... jammer dat er nog zoveel mensen op tegen zijn... Ik denk dat dat wel zal bijdraaien als ze zien dat je het er naar je zin heb, want dat is toch wel een belangrijk punt... heel veel plezier toegewenst in je nieuwe kerk... Link naar bericht Deel via andere websites
Erna 0 Geplaatst 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 Admod note: Topic Moved: Geloof Algemeen » (Jeugd)kerken / Gemeente Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 Wat goed dat je dit heb besloten! Het is namelijk een hele moeilijke beslissing! Als ik het goed begrijp zijn jouw ouders wel lid van de afgescheidenen, en jij wil nu lid worden van je oude kerk. Ik hoop dat je een hele mooie tijd in die kerk krijgt. Anderen denken hier misschien vreemd over. --- Je kan natuurlijk ook 'dreigen' om baptist te worden, of lid van Berea. Dan krijgen ze het pas benauwd Link naar bericht Deel via andere websites
someone 0 Geplaatst 23 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 Quote: Op woensdag 23 november 2005 19:00:51 schreef Eru Iluvatar het volgende: In plaats van bij de 'nieuwe vrijgemaakten', neem ik aan? Ik denk dat dit een goede keus is. Omdat je er zelf ook blij mee bent. Wat zijn je precieze redenen, als ik vragen mag? precieze redenen, ga ik hier op forum liever niet op in. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 Gefeliciteerd met je keuze. Ik hoop dat je je thuis zult voelen daar! Link naar bericht Deel via andere websites
Kate 0 Geplaatst 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 Cool Someone! Ik ben geen GKV-er, maar je mag me toevoegen op msn. Daar kunnen we verder praten, als je wilt... Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst 25 november 2005 De gedachte, terug naar m'n oude kerk, haal ik niet meer in m'n hoofd Wel tof dat je dit 'durft' en er blij van wordt Link naar bericht Deel via andere websites
Israël 0 Geplaatst 16 december 2005 Rapport Share Geplaatst 16 december 2005 Het belangrijkste is dat je gelukkig bent in je kerk, ik denk dat je ouders dat toch ook wel in zullen zien. Kun je overigens niet zelf beslissen dan of je lid wordt, waarom moet daarover vergaderd worden? Veel plezier in je 'oude' kerk! God bless! Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 16 december 2005 Rapport Share Geplaatst 16 december 2005 Alweer een tijdje geleden, dit topic, maar ben wel benieuwd hoe het je tot nu toe bevalt Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Admod note: Verplaatst van Jeugdkerken naar Getuigenissen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten