Spring naar bijdragen

Terug naar oude kerk


Aanbevolen berichten

Tijdje getwijfeld of ik zou posten. Maar ik ben laatste tijd zo blij sinds ik toestemming heb gekregen van me ouders om weer lid te worden van me oude kerk. Vorige week gesprek gehad met dominee van GKV (kerk waarbij ik lid wil worden) en waarschijnlijk ben ik begin december lid van de GKV. Eind nov. hebben ze vergaderign waarin dit besproken word. Ik vind wel beetje moeilijk omdat mijn ouders en de helft van mijn familie niet achter dit besluit staat en het natuurlijk door de leden van de kerk waarin ik nu nog lid ben word afgekeurd. Maar na 2 jaar lid te zijn geweest van de afgescheidenen van GVK heb ik eindelijk weer zoveel zin om naar de kerk te gaan en me weer echt te verdiepen in Gods woord. Naja wilde gewoon dit vertellen omdat ik er zelf zo super blij van word smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat goed dat je dit heb besloten! Het is namelijk een hele moeilijke beslissing!

Als ik het goed begrijp zijn jouw ouders wel lid van de afgescheidenen, en jij wil nu lid worden van je oude kerk. Ik hoop dat je een hele mooie tijd in die kerk krijgt. Anderen denken hier misschien vreemd over.

---

Je kan natuurlijk ook 'dreigen' om baptist te worden, of lid van Berea. Dan krijgen ze het pas benauwd smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:00:51 schreef Eru Iluvatar het volgende:

In plaats van bij de 'nieuwe vrijgemaakten', neem ik aan?

Ik denk dat dit een goede keus is. Omdat je er zelf ook blij mee bent. Wat zijn je precieze redenen, als ik vragen mag?

precieze redenen, ga ik hier op forum liever niet op in.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid