PyungNamm 0 Geplaatst 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2005 rammstein -> probeer Brain[F.A.Q] eens megadeth -> nieuwste cd Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2005 (The system has failed). Fijne chr. punk is bijv. MxPx maar er zijn er veeeeel meer. Brain [FAQ] is echt niet te vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
PyungNamm 0 Geplaatst 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2005 ok, euhm, als je me op msn toevoegt (Akka heeft m'n msn al -> DS zegt je iets? ) kan ik wel wat nummers van Brain[F.A.Q.] hun weg over het internet laten vinden naar je pc ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2005 Goed idee. DS ken ik nog wel ergens van ja... ik zeg digital. jij zegt survival? Link naar bericht Deel via andere websites
S. 0 Geplaatst 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2005 oke, aangemeld en wel, kom maar op Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2005 Quote: Op dinsdag 28 juni 2005 16:13:40 schreef S. het volgende: marylin manson, christelijke variant>????? Dat lijkt me onmogelijk om daar een CHRISTELIJKE variant op te vinden Link naar bericht Deel via andere websites
anne_natuurlijk 0 Geplaatst 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2005 Quote: Op zaterdag 02 juli 2005 20:45:33 schreef S. het volgende: en dan een op rammstein, of metallica, nickelback, megadeth, muse, system of a down, sum 41, the offspring???? ehm.. this beautifull mess voor system of a down POD voor metallica De rest weet ik ff niet Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2005 POD is nu-metal. Metellica niet En this beautifull mess system of a down?? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2005 Volgens mij is er niet echt een christelijke sytem of a down, daar is die band denk ik wat te uniek voor. Maar binnen eigenlijk elk genre zijn wel christelijke artiesten te vinden, soms goed, soms minder, soms zeer goed en enkelen uniek. Alice Cooper schijnt trouwens ook christen te zijn. Hij wil met zijn shows mensen bang maken voor de hel... Erg aparte evangelisatiemethode als je het mij vraagt... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2005 SOAD uniek? er is toch herrie zat? Maar kijk ik zoek een alternatief voor In Flames en Dark Tranquility, in die zelfde style (Death Metal vast met Sympho of wat dan ook er voor of er achter) is Immortal Souls.. Maar In Flames en Dark Tranquility zijn uniek an sich, In Flames is In Flames en geen Immortal Souls, dat zegt niks over Immortal Souls of In Flames, ookal zijn ze dezelfde style, de bands zijn echt heel verschillend.. Link naar bericht Deel via andere websites
MiekieMow 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 Ben al een tijdje op zoek op het internet naar country muziek, christelijk. Dus het mondharmonica gebeuren, en van die Van Morrison achtige muziek. Dus niet van die country muziek waar de mannen en vrouwen vrolijk met zn alle door elkaar zingen, maar echt van die country die je raakt, een gevoelige touch erin. Is hier iemand christian-country-fan of heeft iemand goede tips? Artiesten? Of nog liever de specifieke songs die jij van zo'n artiest goed vindt? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 johnny cash misschien Link naar bericht Deel via andere websites
MiekieMow 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 Zijn titels komen niet echt christlijk over op mij Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 Quote: Op maandag 13 juni 2005 15:39:53 schreef Ol Moth het volgende: laat me weten wat je ervan vind kvond vooral narnia wel heel vet, maar het is idd geen vervanging voor nightwish, maar wel erg vet Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 Quote: Op dinsdag 28 juni 2005 16:24:34 schreef Thijs het volgende: ik vraag me af of er christelijke mathcore bestaat.. alw converge en dillinger escape plan niet omdaty ik een chgristelijk alternatief wil maar gewoon nieuwsgierig volgens mij bestaat dat wel... je hebt toch ZAO??? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 das metalcore schat Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 oh sory Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 geeft niet je bent trouwens ook op 10 juni jarig Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 wat is dan mathcore, ey cool, jammer dat het nog zo lang duurt Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_punk en dan bij onderaan staat mathcore Link naar bericht Deel via andere websites
swanheart 0 Geplaatst 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2005 Quote: Op maandag 13 juni 2005 14:50:55 schreef *nath* het volgende: Ik zoek eigenlijk een soort van Christelijke versie van HIM, maar ik kan er niet echt een vinden. Ik heb er 1 gevonden, namelijk 'The Awakening', maar ik kan er helemaal nergens iets van vinden. Weet iemand een andere, of weet iemand hoe ik aan muziek van hun kan komen? Op ZPOC kan je veel muziek vindenvan ze, zpoc is een christelijke variant op soulseek, downloadprogramma dus....ik heb inmiddels veel nrs van the awakening, zijn idd erg goed Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2005 Quote: Op dinsdag 28 juni 2005 16:13:40 schreef S. het volgende: marylin manson, christelijke variant>????? Rackets and Drapes lijkt wat op de ouwe Manson. Voor de wat nieuwere Manson denk ik dat je het meest recente album van The Awakening eens zou kunnen proberen. Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2005 Quote: Op zaterdag 02 juli 2005 20:45:33 schreef S. het volgende: en dan een op rammstein, of metallica, nickelback, megadeth, muse, system of a down, sum 41, the offspring???? Ik kan je alleen even helpen met Rammstein, je zou Coriolis eens kunnen beluisteren, die heeft af en toe wel elementen die aan Rammstein doen denken. Het is echter geen Rammstein kloon. Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2005 Quote: Op maandag 04 juli 2005 15:49:29 schreef AkkA het volgende: POD is nu-metal. Metellica niet Tegenwoordig wel. Link naar bericht Deel via andere websites
someone 0 Geplaatst 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2005 Oke wie weet een christelijke vervanging voor eminem, iemand die even goed rapt maar dan zonder alle ranzig woorden en lyrics erbij. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten