Spring naar bijdragen

Op zoek naar eerlijke feedback op mijn Bijbelstudieproject

Aanbevolen berichten

(Dit is geen reclame/promotie)

Hallo! Afgelopen periode heb ik flink gewerkt aan een project waar ik persoonlijk veel tijd en energie in heb gestoken: een platform om de Bijbel op een leuke, eenvoudige en fijne manier te bestuderen.

De website en mobiele app zijn inmiddels klaar om getest te worden. Voordat ik het platform verder ga ontwikkelen, zou ik heel graag feedback krijgen van mensen die het daadwerkelijk willen gebruiken. Mijn doel is namelijk niet alleen om een mooie applicatie te maken, maar vooral om ervoor te zorgen dat mensen de Bijbel nog beter kunnen begrijpen en bestuderen, op een manier die bij hen past.

Het idee is dat je zelf kunt bepalen hoe je de Bijbel wilt bestuderen. Er is bijvoorbeeld een AI-assistent waarmee je vragen kunt stellen over Bijbelteksten, en er zijn Bijbelcommentaren beschikbaar, waaronder Matthew Henry en een Nederlands Bijbelcommentaar, om je tijdens het bestuderen verder te helpen.

Ik wil het platform de komende tijd echt goed maken, en daarvoor heb ik mensen nodig die het willen gebruiken en eerlijk feedback willen geven. Wat werkt goed? Wat kan beter? Wat mis je? Wat is onduidelijk of juist handig?

De applicatie heeft een betaalde Pro-versie met extra functionaliteiten. Voor mensen die mij willen helpen met testen en feedback geven, geef ik deze Pro-versie uiteraard gratis, zodat je toegang hebt tot alles wat het platform te bieden heeft.

Lijkt het je leuk om mee te testen en mij te helpen het platform beter te maken? Reageer dan hieronder. Dan geef ik je gratis toegang tot de Pro-versie.

Alle feedback, positief (maar het liefst) kritisch, is welkom.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap er geen bal van, geen enkele applicatie zorgt er voor dat de Bijbel nog beter begrepen wordt.    Laat staan een betaalde Pro-versie met extra functionaliteiten!   Naastenliefde is gratis.

Het begrijpen van de Bijbel is een levenslange taak.   Waarbij de tekst veranderd doordat jezelf veranderd.

Link naar bericht
Deel via andere websites