HemelBewoner 0 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Ik wil de Heilige Geest van de aardbodem zien verdwijnen, Zijn stem voorgoed tot zwijgen zien brengen, ieder hart zien verharden en iedere gelovige zien verderven. 18 uur geleden bewerkt door HemelBewoner Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 9 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 15 uur geleden zei HemelBewoner: Ik wil de Heilige Geest van de aardbodem zien verdwijnen, Zijn stem voorgoed tot zwijgen zien brengen, ieder hart zien verharden en iedere gelovige zien verderven. Je kan de Heilige Geest niet van de aardbodem ZIEN verdwijnen. De HG is op zijn hoogst een onzichtbare entiteit. En op zijn minst bestaat de HG niet. Meer een term dat misbruikt word om discussies mee plat te slaan "ik heb de HG, dus ik weet. Jij hebt de HG niet, dus jij weet niet". Beetje zoals Hopper (hier wel bekend, bij jou misschien minder) de termen natuurlijke en geestelijke mensen misbruikt om altijd gelijk te denken te hebben gehad. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten