najjreb86 6 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden 18 uur geleden zei Louis: 🙏 ik heb een regendans voor je gedaan. Heeft het geholpen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 16 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei najjreb86: ik heb een regendans voor je gedaan. Heeft het geholpen? Regende het dan vandaag zo veel in Axel? Hier zo niet veel. 13 uur geleden bewerkt door IKBENANDERS Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 6 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 22 minuten geleden zei IKBENANDERS: Regende het dan vandaag zo veel in Axel? Hier zo niet veel. Nee, ik dansde voor de aanvrager. Wat mij aanziens gewoon een bot is of zo. Anders zou de persoon wel wat duidelijker zijn in zijn hulpvraag. Tevens is een regendans VOOR regen. Niet tegen regen. Een regendans is bedoeld voor regen. Het is een rituele, ceremoniële dans uit verschillende culturen die wordt uitgevoerd om de regengod gunstig te stemmen en zo regen op te roepen, bijvoorbeeld om de oogst te beschermen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 16 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 1 uur geleden zei najjreb86: Nee, ik dansde voor de aanvrager. Wat mij aanziens gewoon een bot is of zo. Anders zou de persoon wel wat duidelijker zijn in zijn hulpvraag. Tevens is een regendans VOOR regen. Niet tegen regen. Een regendans is bedoeld voor regen. Het is een rituele, ceremoniële dans uit verschillende culturen die wordt uitgevoerd om de regengod gunstig te stemmen en zo regen op te roepen, bijvoorbeeld om de oogst te beschermen. Duidelijk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten