Christian 0 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik, een man van 59 jaar, heb een zeer bijzondere ervaring met de Kracht van Jezus, ❤️🙏 Als kind kwam ik vaak bij een vriendje bij mij in de straat die streng Katholiek is, in zijn slaapkamer hing dan ook een kruisbeeldje bij de deur met palmtakje, ik voelde mij hier altijd heel ontspannen en warm bij, De vriendschap verwaterde echter en ik deed niks meer met deze warme gevoelens en het leven ging door, Echter zo'n 45 jaar later was ik op visite bij een huidige goede vriend die mij vertelde dat hij een erfenisje had ontvangen van een tante, Hij liet mij wat vintage spulletjes zien en hier kwam een kruisbeeldje naar voren en het fijne warme gevoel van toen werd bij mij direct getriggert, ik vroeg hem wat hij met dit kruisbeeldje ging doen, hij wou het weggooien want hij had er niks mee, Ik mocht het meenemen, en het kruisbeeldje kwam op het hoofdeind van mijn bed te staan, ik sliep meteen een stuk beter door de warme krachtige energie dat van het kruisbeeldje straalde, ❤️❤️🙏🙏 Al snel ging ik kruisbeeldjes verzamelen via vlooienmarkten, kringloopwinkels, tweedehands verkoopsites en kwamen allemaal op het hoofdeind van mijn bed te staan, ❤️ ✝️ Tot ik op een avond laat thuis kwam na een gezellige avond bij vrienden en na een douche alleen in bed ging liggen en heerlijk in slaap viel, en sliep die nacht wel heel erg diep, zo diep had ik jaren niet meer geslapen, en werd topfit wakker, en had energie te over!, de " accu " zat voor het eerst in mijn leven helemaal vol!,❤️❤️❤️ S' morgens werd ik wakker met een druk op mijn borst, ik haalde het dekbed weg en zag een muurkruisje met Jezus Zijn Lichaam tegen mijn borst aan liggen!, ❤️❤️❤️❤️ Ik had Hem nooit bespeurd, laat staan dat ik Hem op mijn blote borst had gelegd, de energie die ik van Hem krijg is écht zeer goed!, ❤️❤️❤️🙏🙏🙏 Amen!, ❤️🙏 Ik was voorheen regelmatig wakker, sinds Jezus tegen mijn blote borst aan ligt voel ik de kracht van Hem in mijn hartchakra, en slaap ik veel dieper en rustiger en heb eind van de dag véél meer energie over,👌💪💪❤️🙏 U begrijpt dat ik sinds deze aanraking van Jezus nu iedere nacht een kruisbeeldje op mijn borst heb liggen, de Kracht van Jezus is écht enorm!, ❤️❤️❤️🙏 Nu experimenteer ik met kruisbeeldjes op mijn borst welke het fijnste op mijn blote borst ligt en soms schuur ik voorzichtig scherpe randjes van het beeldje af met een pannensponsje om zo niet de beeldjes te beschadigen, ❤️❤️🙏🙏 Ik zette toen door mijn hele huis kruisbeeldjes neer om dit fijne gevoel bij me te houden, ik genoot er enorm van!, ❤️❤️ Toen mijn, nu ex-vriendin, waar ik niet mee samenwoonde bij mij thuis kwam, rende zij in doodsangst het huis uit, de steeg in, ze was enorm boos op mij en vroeg wat die " rotzooi " in mijn huis deed, ik begreep haar even niet, en vroeg wat het probleem was, 😕 Het waren de kruisbeeldjes, die ik overal had staan, ze durfde mijn huis niet meer in!, ze zag crematies en begrafenissen, haar overleden ouders en broers, Zelfs met herhaaldelijk doorvragen kan ik niet een goed antwoord bij haar krijgen over haar angst voor deze voor mij Heilige kruisbeeldjes, 😕 Ophangen of neerzetten van de kruisbeeldjes was geen optie meer, en verhuisden de kruisjes naar de zolder waar ze nu keurig geördend op de vloer liggen, Iedere avond haal ik een kruisbeeldje van de zolder om deze op mijn blote borst te leggen, ❤️🙏 Dit had ik véél eerder moeten ontdekken!, wat heeft Hij een kracht!, Amen!.❤️❤️❤️🙏 Zijn er meer mensen die zo'n ervaring hebben meegemaakt met kruisbeeldjes of andere religieuze objecten?. ❤️👍 53 minuten geleden bewerkt door Christian Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten