riedel 0 Geplaatst 22 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2003 Ik heb een forum toegevoegd aan http://www.herejezus.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 22 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2003 Quote: Op vrijdag 22 augustus 2003 06:19:20 schreef riedel het volgende: Ik heb een forum toegevoegd aan http://www.herejezus.nl Leuk! (die link naar Credible dan heh! ) Link naar bericht Deel via andere websites
Marieke 0 Geplaatst 7 november 2003 Rapport Share Geplaatst 7 november 2003 www.taize.fr (spreekt voor zich haha) www.openhuisochten.nl (probeer ik elke 2 weken naar toe te gaan, is heel fijn/leerzaam/opbouwend/gezellig daar) Link naar bericht Deel via andere websites
JohnM 0 Geplaatst 7 november 2003 Rapport Share Geplaatst 7 november 2003 Website van een zendeling die elke zomer naar Nederland komt om gedurende 4 weken aan jongeren en ouderen tijdens een leeftijdsgerelateerde kampweek Bijbelstudies te geven: www.clemensbtm.org Link naar bericht Deel via andere websites
Benjamin 0 Geplaatst 17 november 2003 Rapport Share Geplaatst 17 november 2003 Ik ga bijna elke 2 weken naar Open Huis in Ochten (plaatsje in de Betuwe). Het is erg opbouwend en leerzaam! Bovendien is het daar gezellig!! Bij deze uitgenodigd!! www.openhuisochten.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Marieke 0 Geplaatst 17 november 2003 Rapport Share Geplaatst 17 november 2003 benjamin ik vind je heel lief, maar ik had toch al gezegd dat ik die er al in had gezet???? kijk eens 2 posten omhoog... Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 12 december 2003 Rapport Share Geplaatst 12 december 2003 PSsst mijn Website en mijn Cu2 P.s. Mijn cu2 is nieuw en dr staat niks over wat occult is op!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Marieke 0 Geplaatst 12 december 2003 Rapport Share Geplaatst 12 december 2003 hahaha grapjas, nog steeds niet vergeten? heeft t wel indruk gemaakt zeg... Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 12 december 2003 Rapport Share Geplaatst 12 december 2003 I will never forget it Link naar bericht Deel via andere websites
Rexcore 0 Geplaatst 12 december 2003 Rapport Share Geplaatst 12 december 2003 Quote: Op donderdag 10 juli 2003 14:23:40 schreef essie het volgende: Test hier je bijbelkennis: www.baptisten-lelystad.solcon.nl/Quiz/index.asp Heb em even gespeeld.. MAar wat ik hier uit kreeg?? Eindscore: Â Â Â Â Â Â 110 uit 100 Gefeliciteerd, je hebt het eind van de quiz gehaald. Hierboven zie je je score. Je zou het kunnen vergelijken met het schoolcijfer 11 Nou sorry hoor.. Maar ik heb nog nooit een 11 gehaald! en bij mijn weten is dat nog steeds geen "officieel" schoolcijfer.. Link naar bericht Deel via andere websites
Cacophony 0 Geplaatst 14 december 2003 Rapport Share Geplaatst 14 december 2003 www.tributess.com Weer een site van een kennis. Vooral 'testimonies' zijn heel mooi om te lezen, aangeraden!! Link naar bericht Deel via andere websites
Kate 0 Geplaatst 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2004 www.gelooft.nl Een radikale evangeliserende site, waar je veel over het Christelijk geloof kunt vinden! Schrijf eens iets in het gastenboek en/of reageer op een enquete...... Link naar bericht Deel via andere websites
salt4Christ 0 Geplaatst 12 februari 2004 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2004 OK, deze twee zijn nu mijn twee hoofdwebsites geworden. www.tektonics.org Zeer goede apologetics en uitleggende site. Hij heeft twee menu's, eentje naar bijbel boek en eentje naar onderwerp. Ik ben nog nooit een 'contradictie' of 'fout' in de bijbel tegengekomen waarop hij geen zinnig antwoord heeft. En alhoewel ik het niet altijd helemaal eens met zijn theologie ben, moet ik wel zeggen dat zijn onderzoek en argumentatie super is. En hij legt meestal ook goed uit. Mede dankzij hem is mijn vertrouwen in de bijbel echt rotsvast geworden www.answersingenesis.org Geweldige site over Bijbels creationisme. Heb je enige vragen/problemen met de evolutie leer en de gevestigde wetenschap? Het is het echt waard om hun artikelen te lezen. En als laatste, deze: www.ex-atheist.com Een kleine, niet uitgebreide site. Ik had hem in twee uurtjes af. A.S.A Jones was een van die skeptici die je wel kent. Zeer goed in het voeren van retoriek en ze stampen de meeste Christenen de grond in als het op het debat uitloopt. Inmiddels bekeerd geeft ze wat inzichten in de wereld van de fundamentalistische atheisten. Hoofdstuk 6, 8, 10 en 11 zijn must-read for elke Christen geintereseerd in apologetics. (De hele site is aangeraden ) Link naar bericht Deel via andere websites
Erna 0 Geplaatst 12 februari 2004 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2004 Een site met interessante bijbelstudies: Open Bijbel Link naar bericht Deel via andere websites
Guardian 0 Geplaatst 12 februari 2004 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2004 Altijd leuk om al die sites weer eens te bekijken. Er staat er altijd wel weer eentje bij die in de favorieten geplaatst kan worden Maar zelf dan ook maar even een site promoten >> http://home.filternet.nl/~fn004456 Link naar bericht Deel via andere websites
Joost 0 Geplaatst 12 februari 2004 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2004 Mooie site Link naar bericht Deel via andere websites
Mad Harry 0 Geplaatst 13 februari 2004 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2004 www.christiandance.com (spreekt voor zich) www.cultedition.com (christelijk dance feest in Eindhoven) www.hangatthebase.tk (online jeugdhonk) www.escence.nl (christelijk dance feest in Houten) www.valentinetour.nl (dit weekend!) www.flevofestival.nl (spreekt voor zich) Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 14 februari 2004 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2004 Quote: Op zaterdag 12 juli 2003 10:45:41 schreef Joost het volgende: [...] Grappig ik had 65 hehe Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 14 februari 2004 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2004 ik weet niet of ze al genoemd zijn maar ja kijk maar es: www.wisemenpromotions.com<= Allemaal reviews van muziek cd’s, zowel christelijke als niet christelijke muziek www.heavenlyquality.nl<= Site voor christelijke jongeren www.real-life.nl<= ook een site voor christelijke jongeren www.j-sus.com<= Nog een christelijk site www.oneway.nl<= Kun je bijna alles wat christelijk is kopen en er staan veel nieuwtjes www.souldog.net<= Christelijke kleding(weer es wat anders) www.wallies.tk<= Mijn eigen website(is oowk christelijk ) www.fathersloveletter.com/Devotionals/index.html<= Allemaal christelijk plaatjuhz www.christianpunks.com/<= Allemall christelijk lyrics www.hispage.nl/bijbel/<= online bijbels www.passion-movie.com/nederlands/index.html<= De site van de beste fillum! Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 25 februari 2004 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2004 www.glennonline.nl Mijn weblog met ook de christelijke activiteiten beschreven Link naar bericht Deel via andere websites
Beloved 0 Geplaatst 10 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2004 www.soulsurvivor.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2004 heey! sinds kort is er een nieuwe christelijke jongerensite: www.youth-start.tk daarbij hoort ook een jongerenforum, dat ook apart te bereiken is onder: www.youth-online.tk kom ff kijken, en laat weten wat je ervan vindt! grtz martijn Link naar bericht Deel via andere websites
Rexcore 0 Geplaatst 13 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2004 MY DIARY LIED Band van vrienden van mij!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ruth 0 Geplaatst 13 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2004 http://www.ruthvanammel.be In oktober vervangen door http://users.skynet.be/ruthvanammel Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2004 Hier is mijn persoonlijke site wat betreft het geloof: http://www.geocities.com/judithsvisie/ moet nog veel aan gebeuren dus check regelmatig voor updates! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten