IKBENANDERS 2 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Tijdens het hardlopen deze avond vroeg ik mij af hoe we het niveau van de commentaren wat omhoog zouden kunnen krijgen. Dit met het oog op de kwaliteit van de inhoud. Sommige draden bevatten veel ‘ruis’, andere zijn onnodig lang. Ik doe hier graag een paar suggesties. Vul me maar aan als je weet hoe het beter kan … Het zou beter zijn als commentaren pas geplaatst worden nadat de vorige goed zijn gelezen en overdacht (minder impulsiviteit). Dat moet voorkomen dat opmerkingen als ‘vogels komen van mars' (wat natuurljk onzin is 😉) minder voorkomen. Commentaren zouden ondersteunend moeten werken in het samen willen onderzoeken van een vraagstuk (het initiële bericht/titel). Dat betekent dat opmerkingen als ‘ik vind dat de lucht blauw is' (persoonlijk mening, voor mij geldt …) minder zouden moeten voorkomen. Samen zouden deze twee punten inclusie-bevorderend moeten werken: alles is welkom, zolang er maar met respect met elkaar wordt omgegaan. Dat betekent dat opmerkingen als ‘dat gaat er bij mij niet in’ nog altijd gemaakt zouden moeten kunnen worden. 1 uur geleden bewerkt door IKBENANDERS Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten