believe in yourself 0 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Ik heb een prima partner, we hebben gelijkwaardige relatie al 25 jaar. Hij is atheist. Waarom werd erop aangedrongen dat ik deze relatie moet verbreken als hij zich niet bekeerd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Aan de rest zeg ik, niet de Heer: Als een broeder een ongelovige vrouw heeft en zij gaat akkoord om bij hem te blijven, laat hij haar niet verlaten. En een vrouw die een ongelovige man heeft, laat hem niet verlaten als hij ermee instemt om bij haar te blijven. Want de ongelovige man of vrouw wordt door de gelovige geheiligd. (1Kor.7:12-14) Wat je wordt opgedrongen omtrent deze kwestie is pure nonsens en overinterpretatie. Mocht je alleenstaand zijn geweest, dan veranderen de zaken wel, denk ik, en is het verstandig om een partner te zoeken die ook in God gelooft. 2 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten