believe in yourself 0 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Ik heb een prima partner, we hebben gelijkwaardige relatie al 25 jaar. Hij is atheist. Waarom werd erop aangedrongen dat ik deze relatie moet verbreken als hij zich niet bekeerd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) Aan de rest zeg ik, niet de Heer: Als een broeder een ongelovige vrouw heeft en zij gaat akkoord om bij hem te blijven, laat hij haar niet verlaten. En een vrouw die een ongelovige man heeft, laat hem niet verlaten als hij ermee instemt om bij haar te blijven. Want de ongelovige man of vrouw wordt door de gelovige geheiligd. (1Kor.7:12-14) Wat je wordt opgedrongen omtrent deze kwestie is pure nonsens en overinterpretatie. Mocht je alleenstaand zijn geweest, dan veranderen de zaken wel, denk ik, en is het verstandig om een partner te zoeken die ook in God gelooft. bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 0 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Op 25-2-2026 om 17:37 zei believe in yourself: Ik heb een prima partner, we hebben gelijkwaardige relatie al 25 jaar. Hij is atheist. Waarom werd erop aangedrongen dat ik deze relatie moet verbreken als hij zich niet bekeerd. 1) Ik vind het mooi om een ander zichzelf te (kunnen) laten zijn 2) Ik vind het mooi een om voorbeeld te zijn; de rest volgt vanzelf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 45 minuten geleden zei IKBENANDERS: 1) Ik vind het mooi om een ander zichzelf te (kunnen) laten zijn 2) Ik vind het mooi een om voorbeeld te zijn; de rest volgt vanzelf. "Ik" zou eigenlijk niet van belang moeten zijn, toch? Ik ben met Christus gekruisigd; en niet meer leef ik, maar Christus leeft in mij; wat ik nu leef in het vlees, leef ik in het geloof van de Zoon van God, die mij heeft liefgehad en Zichzelf voor mij heeft overgegeven. (Galaten 2:20 ) 1 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten