Pax 0 Geplaatst 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst 29 april 2005 Grappig dat de meeste zoveel ruige muziek dr tussen hebben! En ook grappig dat jullie zo'n volle portomonee hebben allemaal, moet een kapitaal gekost hebben bij sommigge mensen! En wat heb ik in mijn cd rekje, om maar eens wat te noemen: nofx alles lagwagon alles rancid bad religion dropkick murphys ramones rammstein pennywise ten foot pole the gits madness mxpx bessie smith nina simone maria callas monteverdi rachmaninov chopin beethoven theo en thea en nog heel veel verzamel cd's en heel veel kopieen uiteraard, wie niet?! Link naar bericht Deel via andere websites
Rick 0 Geplaatst 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst 29 april 2005 Hoera! Mij cd-verzameling is uitgebreid met de laatste cd van Bloodlined Calligraphy! Everyone: Rejoice! (de reden waarom zoveel mensen hier harde muziek luisteren is omdat metalheads over het algemeen trots zijn op hun cd's ) Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst 29 april 2005 Quote: Op donderdag 28 april 2005 20:27:07 schreef Verwoesting het volgende: Ik ken dus helemaal niks van jou lijst, wat voor genre is het? Wel gaaf trouwens zo'n lijst en dan toch alles Christelijk. Ja gut, het is van alles.... Industrial, Gothic, Noise, Experimenteel, Synthpop, Electrorock, EBM, en meer van dat soort spul. Van de meeste bands kun je samples beluiteren op mijn site (zie de link in mijn profiel) en als je meer wilt horen, dan kun je vanaf mijn site ook mijn internet radio zendertje beluisteren (ik heb een script draaien waar je verzoekjes mee kan doen die altijd gedraaid worden.) Op de playlist van die zender staat alle muziek die ik heb. Wie weet staat er wel wat tussen dat je leuk vind, als dat zo is, kun je op mijn site ook links naar die bands en hun officiele MP3 paginas vinden. En als je de muziek leuk genoeg vindt, die iedereen dan een lol en koop een of meer van hun albums! Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst 29 april 2005 Quote: Op vrijdag 29 april 2005 15:43:57 schreef Pax het volgende: Grappig dat de meeste zoveel ruige muziek dr tussen hebben! En ook grappig dat jullie zo'n volle portomonee hebben allemaal, moet een kapitaal gekost hebben bij sommigge mensen! Och, ik had een goede baan en bestelde maandelijks gemiddeld voor zo'n 100 euro aan CD-tjes. Er zit ook veel spul tussen dat ik voor een prikkie heb kunnen kopen, zo heb ik ooit voor 50 dollar, 20 CDs gekregen en dat was allemaal spul dat hoog op mijn verlanglijstje stond. Helaas heb ik nu een uitkering, maar zodra het vakantiegeld binnen is, dan ga ik weer bestellen! Quote: en nog heel veel verzamel cd's en heel veel kopieen uiteraard, wie niet?! Ik heb wel veel verzamel CDs, maar geen kopieën, met uitzondering van de CD-Rs die sommige artiesten in eigen beheer hebben uitgegeven. En dan heb natuurlijk ook nog het nodige aan demos en masters. De masters staan trouwens niet in de lijst, anders was 'ie een heel end langer. Link naar bericht Deel via andere websites
joo 0 Geplaatst 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst 30 april 2005 Even een vraag voor muziekkenners... Is muziek van Simple Minds "goed" of "slecht"??? Ik heb hier een hele hoop CD's van gekregen, maar weet nou niet zo goed wat ik ermee moet. Op zich klinkt het wel... alvast bedankt... Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2005 Quote: Op donderdag 28 april 2005 15:53:33 schreef Ol Moth het volgende: avantasia SUPER!! Het is dan wel geen metal maar goed, vreemd gaan is geen schande Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2005 Quote: Op zaterdag 30 april 2005 22:27:06 schreef joo het volgende: Even een vraag voor muziekkenners... Is muziek van Simple Minds "goed" of "slecht"??? Ik heb hier een hele hoop CD's van gekregen, maar weet nou niet zo goed wat ik ermee moet. Op zich klinkt het wel... alvast bedankt... Was de 'rivaal' van U2 in de jaren '80. Beetje dezelfde richting. Serieuze pop(-rock), maar wel commercieel genoeg voor de radio. Ze waren ook beide ongeveer even populair toen, heel veel hits, maar daarna werd U2 nog veel groter in de jaren '90, en Simple Minds werden een beetje vergeten. Persoonlijk vind ik ze beter dan U2. Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2005 .. Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2005 Quote: Op zondag 01 mei 2005 18:23:11 schreef Donnie het volgende: .. Dat, m'n beste Donnie, is nog eens een nuttige bijdrage Link naar bericht Deel via andere websites
denniseindhoven 0 Geplaatst 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2005 Quote: Op zaterdag 30 april 2005 22:27:06 schreef joo het volgende: Even een vraag voor muziekkenners... Is muziek van Simple Minds "goed" of "slecht"??? Ik heb hier een hele hoop CD's van gekregen, maar weet nou niet zo goed wat ik ermee moet. Op zich klinkt het wel... alvast bedankt... Ik vind Simple Minds niet echt geweldig, beetje simpele muziek eigenlijk. Hoewel, zo'n nummer als Belfast child vond ik dan wel weer goed, alleen "Don't you forget about me"... Nee, niet helemaal mijn muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2005 Wel grappig,.. er word aan iedereen gevraagd,..maar xie idd ook byna alleenmaar METAL en maar een paar Modaaltjes,...het doet me deugd, jongelui. ----Member of the Metal Militia--- Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2005 ik luister vanalles, van punk(rancid etc) ska(sublime) punkrock(millencolin) skapunk(reel big fish) poppunk(simple plan) alternative(rhcp/athlete) emo(dashboard confessional) en ook nog christelijk als relient k en sanctus real Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2005 iemand met smaak Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2005 he verwoesting. jij vroeg in de topic; laatst gekochte cd, waar antestor mee te vergelijken is. nou, in de aardschok van mei, staat dat fans van cradle of filt en van dimmu borgir, de nieuwste cd van antestor niet slecht vinden. dus neem ik aan dat je ze met die bands kan vergelijken. die cd kreeg btw 70 punten. ff BOT, de cd frozen dust van morphia kan nu ook in mijn lijstje. goeie cd is dat. Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2005 hgehe thijs dat wisten we al he Link naar bericht Deel via andere websites
huiskamerolifant 0 Geplaatst 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2005 Quote: Op vrijdag 22 april 2005 20:23:39 schreef puck the slaughter het volgende: Flogging Molly      Drunken Lullabies Flogging Molly      Within A Mile From Home Flogging Molly      Alive Behind The Green Door Flogging Molly      Swagger die eerste drie heb ik. zijn erg goede platen. alleen jammer dat swagger niet meer te krijgen is Link naar bericht Deel via andere websites
puck the slaughter 0 Geplaatst 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2005 Quote: Op dinsdag 03 mei 2005 13:22:15 schreef huiskamerolifant het volgende: [...] die eerste drie heb ik. zijn erg goede platen. alleen jammer dat swagger niet meer te krijgen is swagger heb ik gewoon bij de plaatselijke cd-uitleen gehuurd. Link naar bericht Deel via andere websites
Abbath 0 Geplaatst 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2005 Officieel heb ik niet zoveel: Metallica - Kill 'm All - Ride the Lightning - Master of Puppets - .. And Justice for all - Black Album LotR soundtrack - Fellowship of the Ring - The Two Towers - Return of the King Blackmetal - Mayhem - Chimera - Mayhem - De Mysteriis dom Sathanas - Wyrd - Heathen - Enslaved - Below the Lights - Emperor - In the Nightside Eclipse - Nibdem - Destroy Yourself - Heidevolk - De strijdlust is geboren Andere Cd's van Wyrd staan hoog op mijn verlanglijst en ook moet ik nog een hoop van Amon Amarth hebben. Argh.. student zijn sucks. Link naar bericht Deel via andere websites
Marnix 0 Geplaatst 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2005 Hm heeft iemand hier ook de cd van Ambeon (side project van Ayreon)? Ik wil die cd graag es een paar keer luisteren, wie kan hem ff voor me rippen en o peen ftp zetten Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2005 Wat vinden jullie van Type O Negative - October Rust?? Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2005 De mijn is gewijzigd heb een 5 tal cd's weg gegooid van Moonspell en 1 van Nemesea, te negatieve teksten. http://www.cd-tracker.com/item_list_v2.asp?UserID=9829 Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 de orgelnist en pianist van onze kerk heeft een paar stukken ingesproken op de cd van nemesea. en ze zeiden tegen hem dat het fantasie teksten zijn. sprookjes enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 Hmmmm tja ik zie er toch een hoop rare dingen in, een hoop wicca etc. Zie hieronder 1 van hun teksten, Threefold Law 'Audias attente Antequam agis meditare Etenim est lex vetusta Foedus sagis olim factum Memento semper legis trium Ter quod das ad te reveniet Tantum acquires quantum merenis!' Listen very carefully! Think well before thou act! 'Cause there's an ancient law An olden witches pact Thirteen witches came together at midnight in a wood A chalice with wine and their blood and no difference between evil and good Ever mind the rule of three Three time what thou givest will return to thee! The witches wrote it down on vellum 'cause it's important to learn So everyone could read "thee only gets what thou dost earn" Link naar bericht Deel via andere websites
gerartje 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 wat een slimme orgelnist:S (organist) Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 En deze tekst is ook wat vreemd? Beyond Evil You entered a coven by pretending and talking sweet But the only things you're after are betrayal and deceit! You contact being on the other side and use their enormous power No human being without perfect trust is able to embower When the westwind blows over thee departed spirit restless be A rule you never learned to love is live and let live Another you're not capable of is fairly take and fairly give You ignored the wiccan law and bound an evil spell That is why you cannot be found A dark forest is where you dwell Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten