Spring naar bijdragen

Religie en de Liefde van God: Een Perspectief op het Christendom

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Figulus:

Het verschil is helder: ik leef door Christus, en mijn leven en liefde komen uit Hem. Dat is een realiteit die niemand kan wegvoelen of verminderen, ook al voelt het ongemakkelijk voor wie nog dood is. De liefde waar ik naar verwijs is niet iets wat ik kan afdwingen; zij vloeit uit de bron van mijn leven: Christus. Wie in Hem geworteld is, leeft en heeft lief, niet uit eigen kracht, maar door de werkelijke, objectieve liefde die van Hem komt. Dat geldt voor mij en kan gelden voor wie zich daarvoor openstelt.

Aan de bladeren herken je de boom kerel. En als jij de liefde van Christus hebt dan stelt dat allemaal bijster weinig voor..

Met je gedrag in real life (according jezelf) en op dit forum (met je grote mond tegen moslims en andere religieuzen)... 

Maar goed, ik vind de liefde van Jezus dan ook best meevallen.. Als je leest dat "je moet wel in mij geloven, en Mij dankbaar zijn, anders is mijn offer niet voor jou geweest!"..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Najrebii:

Aan de bladeren herken je de boom kerel. En als jij de liefde van Christus hebt dan stelt dat allemaal bijster weinig voor.. Met je gedrag in real life (according jezelf) en op dit forum (met je grote mond tegen moslims en andere religieuzen)... Maar goed, ik vind de liefde van Jezus dan ook best meevallen.. Als je leest dat "je moet wel in mij geloven, en Mij dankbaar zijn, anders is mijn offer niet voor jou geweest!"..

Kleine misvatting weliswaar, alsof je water met een schepnet kan vangen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites