Spring naar bijdragen

Grapjes en grappen over je geloof

Aanbevolen berichten

Begrijp je nogsteeds niet dat God zijn kingdom bestaat uit rangen en respectvolle goddelijke kennis die niemand op deze forums heeft of bemiddeld. En toch typt iedereen wat hij of zij wilt. Alsje geen respect hebt voor God en zijn creatie dan ga je meedoen met die grappen en grappen en streken uithalen met God. Heeft God jouw de grappenmaker jas gegeven? God heeft jouw de vergelijking gegeven van een gelovige iemand en een ongelofige iemand nooit het zelfde zijn. Hij zegt hoe beoordelen jullie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Allahisechtjouwgod:

Waarom denkje dat ik grapjes maak? Ik ben erg serieus en ik heb deze forum serieus genomen. 

Gelukkig gaf onze God ons gevoel voor humor.   Anders zouden wij bijvoorbeeld aanstoot kunnen nemen aan jouw naam, maar daar halen wij onze schouders over op en lachen erom.  Onze God is onze Vader en Hij heeft ons Zijn Zoon gegeven. Allah heeft geen kinderen en geen Zoon.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Flawless victory:

Gelukkig gaf onze God ons gevoel voor humor.   Anders zouden wij bijvoorbeeld aanstoot kunnen nemen aan jouw naam, maar daar halen wij onze schouders over op en lachen erom.  Onze God is onze Vader en Hij heeft ons Zijn Zoon gegeven. Allah heeft geen kinderen en geen Zoon.

God heeft geen humor. Ik ben in de hele Bijbel nog geen grap tegen gekomen. Daarom snap ik die TS wel. Maar voor humor moet je niet bij religie zijn dat is duidelijk!De joodse God en die van de moslims komen overigens meer met elkaar overeen dan de christelijke kijk erop. 

O ja, er is wel een soort humor die je in de Bijbel kan tegenkomen. En dat is het bespotten van andere goden en hun dienaren. Dat werd gedaan door profeten.

11 uur geleden zei Allahisechtjouwgod:

Begrijp je nogsteeds niet dat God zijn kingdom bestaat uit rangen en respectvolle goddelijke kennis die niemand op deze forums heeft of bemiddeld. En toch typt iedereen wat hij of zij wilt. Alsje geen respect hebt voor God en zijn creatie dan ga je meedoen met die grappen en grappen en streken uithalen met God. Heeft God jouw de grappenmaker jas gegeven? God heeft jouw de vergelijking gegeven van een gelovige iemand en een ongelofige iemand nooit het zelfde zijn. Hij zegt hoe beoordelen jullie.

waarom mogen mensen niet schrijven wat hij of zij wil? Humor verzacht de pijn. Moet je ook eens doen. Misschien neem je het Goddelijke dan wat minder serieus. En waarschuw je mensen niet meer voor hel en verdoemenis. Want daar win je echt geen zieltjes mee hoor, in 2025.

Link naar bericht
Deel via andere websites