Metallover 0 Geplaatst 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2005 En je hebt tegenwoordig ook deze: http://www.extremerecords.org/english/index.php Hier vind je zo ongeveer alles wat echt kabaal is en een christelijke ondergrond heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 wat dacht je van http://www.christmetal.com/bands.htm daar vind je lyrics van bands enzo (en kan je ook zien welke bands chistelijk zijn) Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 en zao is ook erg goed, vooral de screamer http://www.zaoonline.com/ (let op, het is wel christelijk) Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 is er nog iemand??? Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 Ja ik, ik kom ook uit Ede. Tja je kunt niet alles hebben Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 aha waar precies dan? (en hou je van metal??) Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 Veldhuizen en ja ik hou van metal en af en toe een beetje rap/hiphop. Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 aha ik woon in de rietkampen Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 Wat voor metal bands vind je goed? Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 hou je nog een beetje van specifieke bands of zangers (rappers) Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 ik hou van blindside, demon hunter, zao, living sacrifce, en nog een paar gewone rockbands Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 oja, ook nog slechtvalk, pod, left out, enzo gewoon metal dus Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 en jij Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 Slechtvalk, Sirenia, oude Extol, Vaakevandring, Crimson Moonlight. En rap/hiphop, Tupac, Flame, DMX en nog vele anderen. Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 o iksnap het, ik was eerst echt rap verslaafd maar toen... Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 Ik ook Ik luister sinds 5 jaar naar metal, voorwaar een openbaring Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 das mooi Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 ik kon je bericht niet vinden (vandaar het lange wachten) Link naar bericht Deel via andere websites
Abbath 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 Vaakevandring is gewoon een christelijke band die ik goed vind (een nummer, onze vader in het noors ofzo).. Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 als je op http://www.jesusmetal.com/ en dan demon hunter aanklikt dan is het wel raar dat ze adverteren met : RESIDENT EVIL APOCALIPSE en dan featuring demon hunter... en daarna zie je : also featuring, slipknot, bob zombie, killswitch engaged. check it Link naar bericht Deel via andere websites
GezellighierinEDE 0 Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 haha maar ik ga doei. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2005 wie weet er een paar christelijke of neutrale bands uit de jaren 70 en 80 die toen metal maakte, Klassieke metal en dus de echte kan iemand mij ook zeggen of megadeth goed of slecht is? alvast bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 Megadeth is echt vet. Vooral de 1ste 4 cd's en de laatste mag er ook zijn. Ik ben er 11 feb naar toe geweest en het was rete vet!!!. Even voor de christenen, Dave mustain (de zanger) is 2 jaar terug christen geworden. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 Quote: Op donderdag 03 februari 2005 20:11:02 schreef Harmen het volgende: Uhh Thagar, Slechtvalk black metal noemen is denk ik de juiste manier om echte black metal liefhebbers voor de kop te stoten. Blackmetal is metal zonder vrouwelijke zang en keyboard. Dit heb ik op diverse forums/fora gelezen. Er zitten zeer zeker wel veel furieuze black metal stukken in veel van hun nummers. Slechtvalk is echt cool. Hoe je hun stijl dan wel kan noemen weet ik niet echt, misschien meer dark/black/opera metal *kucht* Zelfs Dimmu Borgir (een van de bekendste zwartegrafherriemetaalbands) gebruikt keyboard etcetra, dit valt onder Symphonic Black Metal, waar ook Slechtvalk onder valt. Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2005 Quote: Op dinsdag 24 mei 2005 11:18:42 schreef Raido het volgende: [...]*kucht* Zelfs Dimmu Borgir (een van de bekendste zwartegrafherriemetaalbands) gebruikt keyboard etcetra, dit valt onder Symphonic Black Metal, waar ook Slechtvalk onder valt. Je kunt ook zeggen dat Dummy Burger geen Blackmetal is, als iemand TROO is zal die dat waarschijnlijk ook vinden, denk ik...dus. Maar goed Slechtvalk Heerscht gewoon dus... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten