Hulpnodig 0 Geplaatst 24 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) Beste lezers, Mijn schoonzoon doet onderzoek voor de kerk, hierbij moet hij mensen vragen van 40+ over begeleiding met pensioen en waar eventueel de kerk bij kan helpen. Hiervoor heeft die aan mij gevraagd of ik deze enquête kan doorsturen. Dus ik dacht, ik deel hem op dit forum wat ik al jaren lees, heb hiervoor ook mijn account gemaakt. Help mijn schoonzoon en de kerk! De link naar de enquête Enquête Schoonzoon Groetjes, Alberto 24 oktober 2023 bewerkt door Hulpnodig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 24 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2023 13 minuten geleden zei Hulpnodig: Beste lezers, Mijn schoonzoon doet onderzoek voor de kerk, hierbij moet hij mensen vragen van 40+ over begeleiding met pensioen en waar eventueel de kerk bij kan helpen. Hiervoor heeft die aan mij gevraagd of ik deze enquête kan doorsturen. Dus ik dacht, ik deel hem op dit forum wat ik al jaren lees, heb hiervoor ook mijn account gemaakt. Help mijn schoonzoon en de kerk! De link naar de enquête Enquête Schoonzoon Groetjes, Alberto Hi Alberto, Waarom lees je hier al jaren maar heb je nu pas een account gemaakt ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 24 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei Petra.: Hi Alberto, Waarom lees je hier al jaren maar heb je nu pas een account gemaakt ? Heel wijs van hem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten