Dat beloof ik 990 Geplaatst 26 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2023 (bewerkt) 9 uur geleden zei Willempie: Jij gelooft niet in God en Zijn Woord en dus ook niet dat God een sturende hand in de geschiedenis heeft. Ik wel. en dat is de tegenstrijdigheid waartegen jij vastloopt. Afgezien daarvan heb ik een andere indruk van Trump dan jij. Zijn grootste leugen is geweest dat hij de muur zou bouwen, één van zijn belangrijkste verkiezingsbeloften. Er is niet eens een meter muur bijgebouwd. Hij is ook één van de weinige Amerikaanse presidenten die geen oorlog is begonnen. Er is nog veel meer over te zeggen maar dat leidt allemaal tot niets want daar worden we het toch niet over eens. Je maakt het met dit antwoord alleen maar zotter. Nu schrijf je over Trump zijn grootste leugen, en nog geen dag geleden was het 20 uur geleden zei Willempie: Ik stel nergens dat Trump nooit heeft gelogen. Serieus?! 26 juni 2023 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 26 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2023 (bewerkt) @Dat beloof ik Lees nog even wat je schreef. Volgens mij is er een verschil in betekenis tussen "Ik stel nergens dat Trump heeft gelogen." en "Ik stel nergens dat Trump nooit heeft gelogen." Zoek de verschillen! Soms lijkt het of je bewust zoveel mogelijk verwarring probeert te zaaien. Is dat een spelletje? Of kwam dit door de warmte? 26 juni 2023 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 26 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2023 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 26 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2023 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Willempie: Grappig haha! Dikke 2 minuten gekeken naar een scherm waar staat "beginning soon". Ja, toen ben ik maar gestopt. Gaat dat echt 22 minuten lang door? 26 juni 2023 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 26 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2023 1 uur geleden zei Dat beloof ik: Grappig haha! Dikke 2 minuten gekeken naar een scherm waar staat "beginning soon". Ja, toen ben ik maar gestopt. Gaat dat echt 22 minuten lang door? Zie je die streep onderaan het scherm? Als je daar met het pijltje van je muis naar toegaat zie je aan de linkerkant een rood bolletje. Dat kun je aanklikken met je linker muisknop en het bolletje naar rechts schuiven. Dat gele dingetje op de lijn geeft aan waar het filmpje begint. Ik heb geen idee waarom dat zo is maar dan hoef je in in ieder geval niet eeuwig te wachten totdat het eens een keer begint. 😀 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten