MischievousJester69 0 Geplaatst 21 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2023 Rumors have reached my ears regarding a festivity taking place in this vicinity. Pray tell, where might this grand affair be transpiring, and could you enlighten me as to the identity of the esteemed host known as "dbi"? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FIieko 3 Geplaatst 21 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2023 DBI = @Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 21 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2023 2 uur geleden zei MischievousJester69: Rumors have reached my ears regarding a festivity taking place in this vicinity. Pray tell, where might this grand affair be transpiring, and could you enlighten me as to the identity of the esteemed host known as "dbi"? Apparently you see me as a host. If so, I can inform you that you are not welcome. Only my friends are invited and I don't count you among them. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 22 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2023 11 uur geleden zei Dat beloof ik: Apparently you see me as a host. If so, I can inform you that you are not welcome. Only my friends are invited and I don't count you among them. Volgens mij reageer je hier op spamberichten. Ik heb die berichten gemeld zodat @sjako ze kan verwijderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 22 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2023 (bewerkt) 5 uur geleden zei Willempie: Volgens mij reageer je hier op spamberichten. Ik heb die berichten gemeld zodat @sjako ze kan verwijderen. Jaja, ik weet het. De berichten waarvan jij schreef: Citaat Als Rutte ongestraft mag liegen en bedriegen, waarom zou ik dat dan niet doen? Daarvan vraag jij dus ook weer om ze te verwijderen. 22 juni 2023 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten