Hermanos2 549 Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 14 minuten geleden zei Janus 63: nog maar even vrij associërend, de onbezonnenheid van de mens lijkt hier vooruit te lopen op de zondeval Zowel de onbezonnenheid van Eva als van Adam Dat zou zomaar kunnen. Beide seksen laten zich niet van hun fraaiste kant zien. En nu maar weer 's naar bed Naar bed? Het wordt net interessant. Slapen is tijdverspilling. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 (bewerkt) Op 14-11-2022 om 18:43 zei Janus 63: "En de Heere God riep Adam, en zeide tot hem: Waar zijt gij?", staat daar, in mijn Statenbijbel van 1947. Ik vind het een nogal verontrustende gedachte dat de Heere Adam niet kon vinden. Omdat ik denk dat het niet voor niks zo staat opgeschreven, evenals de vraag bij Kaïn zie ik het als een boodschap. God vraagt het om daarmee te kennen te geven dat ZHij niet 24/7 de mens in de gaten zit te houden. Niet in het paradijselijke Eden ook niet daarbuiten (bij ons dus). Volgens mij wel zo prettig en gezond, anders krijg je dat gevoel chronisch begluurd te worden door een voyeur. 15 november 2022 bewerkt door Petra. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten