Flawless victory 605 Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 (bewerkt) Voor iedere gelovige die nog “worstelt met” de zonde dit ondersteunende seminar dat rechtzet. Wat ik vooral goed en leuk vind is zijn antwoord op de vraag van een jeugdige gelovige die aan “Johnny Mac” vraagt (geparafraseerd):” Hey Johnny Mac, jij bent ouder dan ik, vertel eens zal ik beter worden in het zegevieren over de zonde?” Waarop Johnny zegt (geparafraseerd): “Ja, je zult er beter in worden. Echter je zult je slechter erover voelen”. Waarna hij uitlegt dat het slechter voelen over de zonde te maken heeft met het gegroeid zijn in heiliging, zodat je de zonde nóg meer verafschuwt. 23 juni 2022 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Mooie preek, niet geheel bekeken maar voor zover wel, bedankt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten