Hermanos2 549 Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Mattheus 3:8-9 (HSV) Opnieuw nam de duivel Hem mee, nu naar een zeer hoge berg, en hij liet Hem al de koninkrijken van de wereld zien, met hun heerlijkheid, en zei tegen Hem: Dit alles zal ik U geven, als U knielt en mij aanbidt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 In verreweg de meeste bijbels staat dat niet in Mattheus 3 maar in Mattheus 4, gevolgd door het stukje waarin Jezus zegt dat de duivel weg moet gaan, waarna de duivel Jezus met rust laat en er engelen kwamen om voor hem te zorgen. Ik vraag me af waarom je dat weg laat, alleen het stukje plaatst en daaraan de suggestieve vraag koppelt wie er de baas is. Als je alleen jouw stukje leest, zou je de onterechte conclusie kunnen trekken dat dit de duivel is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten