Spring naar bijdragen

Graphene, het nieuwe wonder der natuur en haar toepassingen, zorg of zegen?


Aanbevolen berichten

Een korte video over het nieuwe wondermiddel graphene en wat ermee gemaakt kan worden, zoals

- een space elevator   -> toren van Babel?

- drinkbaar oceaanwater 

- ondoordringbare wapenrusting

- gezondheidszorg ->  vanaf ca 7e minuut, het merkteken van het beest?

- als supersnelle batterij voor mobiele apparaten 

- flexibele telefoonschermen

- hardloopschoenen

- lichtgevend behang 

- antiroestmiddel

- haarverf 

 

Wat denken jullie hiervan, een zegenrijke ontwikkeling of reden tot zorg?

 

 

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Divine_will:

Het feit dat de grapheentatoeage de vitale lichaamsfuncties  kan detecteren zal misschien voor veel mensen aantrekkelijk zijn om zich te laten verleiden het  te nemen. 

Wat bedoel je hier mee ? Overigens is het gewoon grafeen in het Nederlands.

Ik zie het nut er wel van in. Stel dat de antistoffen voor een bepaald virus afnemen, dan kan je grafeensensor dat meten en via 5G toepassingen automatisch een afspraak maken voor een specifiek gericht boostershot. Volop kansen! 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Wat bedoel je hier mee ?

 


Nou ….

 

18 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik zie het nut er wel van in. Stel dat de antistoffen voor een bepaald virus afnemen, dan je grafeensensor dat meten en via 5G toepassingen automatisch een afspraak maken voor een specifiek gericht boostershot. Volop kansen! 


dat dus.

18 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Overigens is het gewoon grafeen in het Nederlands.


 

18 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Overigens is het gewoon grafeen in het Nederlands.

 

Voor je je met andermans spelling bezig gaat houden kun je beter eerst ervoor zorgen dat je eigen berichten foutloos geschreven zijn en je zinsbouw klopt. Het staat anders best wel raar om je je met die van anderen te bemoeien snap je?

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Divine_will:

Voor je je met andermans spelling bezig gaat houden kun je beter eerst ervoor zorgen dat je eigen berichten foutloos geschreven zijn en je zinsbouw klopt. Het staat anders best wel raar om je je met die van anderen te bemoeien snap je?

Ik heb er geen enkel probleem mee als iemand mij op een taalfout wijst.  Doe dat dan ook, in plaats van een suggestieve opmerking zonder voorbeeld,  aub. Ik wilde er alleen maar op wijzen dat het  grafeen is en niet graphene of grapheen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik heb er geen enkel probleem mee als iemand mij op een taalfout wijst.  Doe dat dan ook, in plaats van een suggestieve opmerking zonder voorbeeld,  aub. Ik wilde er alleen maar op wijzen dat het  grafeen is en niet graphene of grapheen.

Met dat soort belerende onzin houd ik mij niet bezig.  Er zijn belangrijkere dingen te bespreken op dit forum. Als ik iets echt niet  begrijp van wat iemand schrijft vraag ik het als ik het wil weten  en als ik het wel begrijp dan is er ook geen noodzaak spelfouten te corrigeren. We zijn allemaal volwassen en ik ga ik die persoon niet beleren. Forummen doe je in je vrije tijd voor je plezier op ontspannen wijze en de schoolmeester uithangen hoort daar niet bij. Dus dan weet je dat je dat soort opmerkingen aan mijn adres voortaan niet meer hoeft te maken.  

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 24-2-2022 om 20:48 zei Divine_will:

Met dat soort belerende onzin houd ik mij niet bezig.  Er zijn belangrijkere dingen te bespreken op dit forum. Als ik iets echt niet  begrijp van wat iemand schrijft vraag ik het als ik het wil weten  en als ik het wel begrijp dan is er ook geen noodzaak spelfouten te corrigeren. We zijn allemaal volwassen en ik ga ik die persoon niet beleren. Forummen doe je in je vrije tijd voor je plezier op ontspannen wijze en de schoolmeester uithangen hoort daar niet bij. Dus dan weet je dat je dat soort opmerkingen aan mijn adres voortaan niet meer hoeft te maken.  

Iz oowk goet hoor, als jije niet ergurd an speldfoutun.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid