Fundamenteel 1.017 Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Xenotransplantatie is wanneer men dierlijke organen als donor voor een een mens gebruiken. Men kijkt momenteel koffiedik naar een patiënt die een hart van een varken gedoneerd kreeg. Hoewel apen genetisch dichterbij de mens staan, zouden er bij varkensorganen minder complicaties (afstoting) optreden. Zou u een orgaan van een varken aanvaarden? Ik denk niet dat ik het nog maar ooit zo ver zou laten komen, en ik doneer al helemaal zelf geen orgaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 (bewerkt) Op 12-1-2022 om 21:30 zei Fundamenteel: Xenotransplantatie is wanneer men dierlijke organen als donor voor een een mens gebruiken. Men kijkt momenteel koffiedik naar een patiënt die een hart van een varken gedoneerd kreeg. Hoewel apen genetisch dichterbij de mens staan, zouden er bij varkensorganen minder complicaties (afstoting) optreden. Zou u een orgaan van een varken aanvaarden? Ik denk niet dat ik het nog maar ooit zo ver zou laten komen, en ik doneer al helemaal zelf geen orgaan. Ik zou het wel aanvaarden, er zit iets diep in elk levend wezen dat je niet dood wil. Zelf doneer ik mijn organen na mijn dood. Ik heb er toch niks meer aan. Je kan er iemand zijn leven mee redden. Ik zie orgaandonatie als een vorm van naastenliefde. 5 februari 2022 bewerkt door 010 Typfout Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten