Ankie 2 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Dag allemaal, Ik ben Ankie en ben hier een aantal dagen nieuw op de forum chat. Fijn dat er zo een grote forum is voor christenen! Een hele fijne dag. Groetjes Anneke, mijn bijnaam Ankie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Dag Ankie, welkom op dit forum, onderzoek alles en behoud het goede Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Een hartelijk welkom ook van mij, hoop dat hier het nodige vind en geen teleurstelling oploopt, denk van niet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Welkom op het forum Ankie, zelf ben ik eigenlijk ook een soort van terug van geweest trouwens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten