Spring naar bijdragen

De 144.000, binnen het kader van het 3D-4D-5D-complex, wie zijn ze?


Aanbevolen berichten

Omdat het blijkbaar niet mogelijk is om een ernstig gesprek te hebben zonder ideologische manipulatie een nieuw topic, onder het motto niets blijft verborgen. In dit topic gaan we verder over die vermeende 144.000, en openen met een benchmark met betrekking tot het zogeheten 3D-4D-5D-complex. Het correlaat met de Bijbel mag als vanzelfsprekend gezien worden, voor wie ernstig beschouwen wil.  Op basis van een willekeurige zoekopdracht:

Citaat

Het is druk op de socials. Ik zie en lees van alles over de corona-crisis, hoe het ons beïnvloedt en wat we ervan zouden moeten leren. Er zijn veel mensen die verbanden proberen te leggen. Veel neigt naar complottheorieën, waar ik zelf niet aan mee doe omdat ik geen angst wil zaaien. Maar wat ik wel voel, is dat we onderweg zijn naar een nieuw tijdperk. De wereld zal er straks heel anders uitzien. We bewegen ons steeds meer van 3D naar 5D. (bron)

Ik heb zojuist het topic 144.000 voorlopig gesloten. Het is niet de bedoeling dat daar tegenin wordt gegaan. @TTCkrijgt hiervoor een strafpunt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid