Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Beltesassar was buitengewoon begaafd. v. 4. Om die reden wilden de andere bestuurders hem aanklagen en hem met een list in de val lokken. v. 5-10. Hoe komt dat iets vragen moeilijk kan zijn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 19 uur geleden zei Wouter Philippaerts: Beltesassar was buitengewoon begaafd. v. 4. Om die reden wilden de andere bestuurders hem aanklagen en hem met een list in de val lokken. v. 5-10. Hoe komt dat iets vragen moeilijk kan zijn? Wat is het verband tussen het voorbeeld en de vraag? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 4 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 2 minuten geleden zei Dat beloof ik: Wat is het verband tussen het voorbeeld en de vraag? De rijksbestuurders hadden een verbod gesteld op iets vragen, verzoeken of bidden aan een mens of god. Men mocht alleen de koning om iets verzoeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 (bewerkt) 35 minuten geleden zei Wouter Philippaerts: De rijksbestuurders hadden een verbod gesteld op iets vragen, verzoeken of bidden aan een mens of god. Men mocht alleen de koning om iets verzoeken. Dus toch dat. Ik vroeg me af waarom je een vraag stelt over een stuk van een verhaal, terwijl je juist dat stuk weg laat waar de vraag over gaat. Dat is dus precies waarom mensen vaak een vraag niet durven te stellen. Er is ze gezegd dat iets niet mag, en daar durft men, vaak uit angst, niet tegen in te gaan. Dapper dat je dit als gelovig man aan kaart. Het is iets dat in religie ontzettend vaak voor komt. 4 oktober 2020 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 4 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 3 uur geleden zei Dat beloof ik: Dus toch dat. Ik vroeg me af waarom je een vraag stelt over een stuk van een verhaal, terwijl je juist dat stuk weg laat waar de vraag over gaat. Dat is dus precies waarom mensen vaak een vraag niet durven te stellen. Er is ze gezegd dat iets niet mag, en daar durft men, vaak uit angst, niet tegen in te gaan. Dapper dat je dit als gelovig man aan kaart. Het is iets dat in religie ontzettend vaak voor komt. Dank voor dit antwoord. Hoe komt het dat negatief denken zoveel minder moeite kost dan de vrijmakende gedachte? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 4 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2020 (bewerkt) 9 uur geleden zei Wouter Philippaerts: Dank voor dit antwoord. Hoe komt het dat negatief denken zoveel minder moeite kost dan de vrijmakende gedachte? Voor mij zit er geen verschil in moeite tussen die twee. Als ik daar al een keuze in maak, eerlijk gezegd denk ik nooit : nu ga ik eens vrij denken, of nu ga ik eens negatief denken. 4 oktober 2020 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten