Hermanos2 549 Geplaatst 24 september 2020 Rapport Share Geplaatst 24 september 2020 Zondag, na zonsondergang, begint de bijbelse Verzoendag Yom Kippur. De enige dag waarop de hogepriester binnenging in het heiligste deel van de tabernakel / tempel. De tekst in Leviticus 16:29-34 geeft aan dat dit feest, een hoge Sabbath, gevierd dient te worden door Israël en de inwonende vreemdeling. Als een eeuwige verordening. Bijgaande, korte video, geeft een beeld van Yom Kippur. Op deze dag wordt voor U verzoening gedaan. Van al Uw zonden wordt U voor het aangezicht van de HEERE gereinigd. Ook al vier je het niet, dan nog is het zeer de moeite waard om de tekst erop na te lezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 24 september 2020 Rapport Share Geplaatst 24 september 2020 Zojuist zei Hermanos2: Zondag, na zonsondergang, begint de bijbelse Verzoendag Yom Kippur. De enige dag waarop de hogepriester binnenging in het heiligste deel van de tabernakel / tempel. De tekst in Leviticus 16:29-34 geeft aan dat dit feest, een hoge Sabbath, gevierd dient te worden door Israël en de inwonende vreemdeling. Als een eeuwige verordening. Bijgaande, korte video, geeft een beeld van Yom Kippur. Op deze dag wordt voor U verzoening gedaan. Van al Uw zonden wordt U voor het aangezicht van de HEERE gereinigd. Ook al vier je het niet, dan nog is het zeer de moeite waard om de tekst erop na te lezen. Ik vier het niet en het interesseert me ook geen ene donder. Mijn zonden zijn vergeven omdat Jezus aan het kruis is gestorven en niet omdat ik de wet weet te houden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 24 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2020 9 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ik vier het niet en het interesseert me ook geen ene donder. Mijn zonden zijn vergeven omdat Jezus aan het kruis is gestorven en niet omdat ik de wet weet te houden. Das ook precies de inhoud van de video! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 24 september 2020 Rapport Share Geplaatst 24 september 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Hermanos2: Das ook precies de inhoud van de video! Helemaal niet. Als Yom Kipoer je geen ene donder kan schelen, dan vier je hem niet. 24 september 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten