Spring naar bijdragen

Een bericht markeren of een concept bewaren


Aanbevolen berichten

Er zijn een aantal berichten waar ik graag op een later moment op wil ingaan. Maar omdat sommige draadjes zo hard lopen raakt dat specifieke bericht al snel uit beeld en moet je vaak een hele lijst weer terugbladeren.

Ook vraag ik me af of je een bericht (antwoord of nieuw) als concept kunt opslaan, omdat je voor een goed antwoord meer tijd nodig hebt.

Gaarne advies.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-9-2020 om 11:29 zei Jurriën Sr.:

Er zijn een aantal berichten waar ik graag op een later moment op wil ingaan. Maar omdat sommige draadjes zo hard lopen raakt dat specifieke bericht al snel uit beeld en moet je vaak een hele lijst weer terugbladeren.

Als je niet elke keer wil terugbladeren zou je linkjes naar de specifieke berichten waar je op wil reageren naar jezelf kunnen mailen. Dit kan door op de drie puntjes te klikken (rechtsboven het betreffende bericht) en vervolgens op 'Share' klikken. Hierna kiezen voor het envelopje. Uiteraard dien je wel handmatig je eigen e-mailadres in te typen. Je ontvangt vervolgens een mail met die link in je eigen e-mailprogramma.

Op 21-9-2020 om 11:29 zei Jurriën Sr.:

Ook vraag ik me af of je een bericht (antwoord of nieuw) als concept kunt opslaan, omdat je voor een goed antwoord meer tijd nodig hebt.

De tekstverwerker van dit forum onthoudt in elk geval je laatst getypte tekst, als je nog niet meteen wil reageren. Dus als ik nu onder deze tekst niet op de knop 'Antwoord plaatsen' zou klikken maar bijvoorbeeld het scherm weg klik of terugga naar het overzichtsscherm onthoudt de tekstverwerker van Credible mijn tekst. Maar voor zover ik weet kun je dit niet op meerdere plekken tegelijk doen. De tekstverwerker onthoudt dus volgens mij één tekst op één plek. En die eerder getypte tekst krijg je dus alleen te zien in het topic waar je die tekst typte, zodra je in het lege tekstveld klikt.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Bastiaan73:

De tekstverwerker van dit forum onthoudt in elk geval je laatst getypte tekst, als je nog niet meteen wil reageren. Dus als ik nu onder deze tekst niet op de knop 'Antwoord plaatsen' zou klikken maar bijvoorbeeld het scherm weg klik of terugga naar het overzichtsscherm onthoudt de tekstverwerker van Credible mijn tekst. Maar voor zover ik weet kun je dit niet op meerdere plekken tegelijk doen. De tekstverwerker onthoudt dus volgens mij één tekst op één plek. En die eerder getypte tekst krijg je dus alleen te zien in het topic waar je die tekst typte, zodra je in het lege tekstveld klikt.

Ja, ik dacht al dat het zoiets was; de buffer blijft gewoon gevuld. Ik ben er ook achter gekomen, dat als je op de tijdlijn tussendoor een ander bericht ontvangt, werkt het ook niet meer. Maar intussen leer ik al aardig (al zeg ik het zelf) hoe dit forum werkt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid