Hermanos2 549 Geplaatst 22 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 1 minuut geleden zei Lord Java: Lekker christelijk. Nee, dan stond er een zwaard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 22 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 4 minuten geleden zei Hermanos2: Nee, dan stond er een zwaard. Meent niet, dat Ik gekomen ben, om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. (Mat.10:34, SV) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 22 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Meent niet, dat Ik gekomen ben, om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. (Mat.10:34, SV) Precies. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 22 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 38 minuten geleden zei Hermanos2: Precies. Dan zat ik toch wel in de goede richting te denken met het idee om er een Statenvertaling neer te zetten ipv een knuppel. Bij jou past er vast wel een King James. Nu nog de juiste manier van hanteren leren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 22 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 15 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Dan zat ik toch wel in de goede richting te denken met het idee om er een Statenvertaling neer te zetten ipv een knuppel. Bij jou past er vast wel een King James. Nu nog de juiste manier van hanteren leren. Zeker! Ik wil graag zo'n antieke groot formaat bijbel met sloten. Daardoor heb je meer grip. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 22 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 2 minuten geleden zei Hermanos2: Zeker! Ik wil graag zo'n antieke groot formaat bijbel met sloten. Daardoor heb je meer grip. Die van prinses Amalia van Solms lijkt me wel wat. Gebonden met zeehondenleer, daar hebben ze dan die knuppel voor kunnen gebruiken die ervoor ingewisseld wordt. https://www.koninklijkeverzamelingen.nl/collectie-online/detail/1e02dac9-5a42-52d2-8a6c-f9e0af9bcd71 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 22 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 18 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Die van prinses Amalia van Solms lijkt me wel wat. Gebonden met zeehondenleer, daar hebben ze dan die knuppel voor kunnen gebruiken die ervoor ingewisseld wordt. https://www.koninklijkeverzamelingen.nl/collectie-online/detail/1e02dac9-5a42-52d2-8a6c-f9e0af9bcd71 Ik vond zojuist een antieke Statenvertaling. Leder met sloten en metaal op de hoeken. Groot formaat 40x26x13 cm. Das enorm! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 22 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 1 uur geleden zei Hermanos2: Ik vond zojuist een antieke Statenvertaling. Leder met sloten en metaal op de hoeken. Groot formaat 40x26x13 cm. Das enorm! https://www.telegraaf.nl/video/2451357/dit-is-de-grootste-bijbel-van-de-wereld#:~:text=In Vierhouten werd vandaag tijdens,hoog en vier meter breed. Dit is misschien ook een optie. Kan je de hele deur mee barricaderen voor als het echt mis dreigt te gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten