Bastiaan73 705 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Las ik net: Sommige films zijn uniek. Een daarvan is The Passion of the Christ, dat zich focuste op de laatste dagen in het leven van Jezus Christus. Nu werken regisseur Mel Gibson en acteur Jim Caviezel aan een vervolg. ... Het vervolg zal draaien om de drie dagen tussen de dood van Jezus Christus en zijn wederopstanding. Bron: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/71212 Persoonlijk vond ik The Passion of the Christ voornamelijk erg bloederig en ik vraag me af wat het voor toegevoegde waarde heeft/had. Idem voor dit vervolg. Wat levert het op behalve dollars? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Ik vond The Passion Of The Christ net een goede film. Mel Gibson maakt nog goede films. Laat maar komen. Wist je dat ze tijdens de opnames van die folteringen soms per ongeluk raak sloegen? De hele detailering en de gesproken talen maken the passion of the Christ net zo een unieke film. kijk er naar uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten