PraysUp 0 Geplaatst 17 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2020 Zouden jullie dit kanaal misschien in groepen kunnen delen? Een vriend en ik zijn begonnen aan een nieuwe christelijke talkshow op Youtube. https://youtu.be/gjeIESBVn70 Hier willen we gesprekken gaan voeren met mensen / sprekers. En iedereen over God vertellen. Zou leuk zijn als jullie dit zouden willen delen zodat het verhaal verspreid word! Alvast bedankt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Na 1 minuut al afgehaakt. "Op mijn 14e ben ik genezen van autisme" Ga toch weg. dat kan niet. Er is nog nooit iemand 'genezen van autisme'. Zoals er ook nog nooit iemand is 'genezen van homofilie' of van 'blanke huidskleur'. Voor de rest valt er niet veel over te zeggen. Want wat is er? 1 video waarin twee jongens zich gedragen als aanstellerige meiden en zeggen dat ze video's gaan maken. En verder niets. Dat is bepaald niet doordacht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Schitterend gasten! Het is nog maar een voorstelling he @Dat beloof ik. Geef dat ruimte tot groeien. Wie weet komen er nog interessante thema’s aan bod. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
PraysUp 0 Geplaatst 18 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2020 Dankjewel @Fundamenteel! We gaan het zien @Dat beloof ikjammer dat je er zo negatief over denkt. Ieder z'n mening! Toch bedankt voor het bekijken van de video. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Hey Praysup, je kan die commentaar van dat beloof ik wel als opbouwend gebruiken. In de volgende film bv meer nuanceren hoe je dat bereikt hebt. Maar het is wel een goede intro. Laat ons weten als er een vervolg komt. Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten