BowtiesAreCool 6 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 (bewerkt) Vorige week ben ik naar het park van de oude dierentuin in Emmen geweest, wat nu het Rensenpark heet. Het is een erg mooi stadspark geworden, tot nu ben ik best tevreden wat ze er mee hebben gedaan. Ook mooi dat de kinderboerderij weer in gebruik is genomen, en het rattenriool bestaat ook nog. Hier een aantal foto's die ik heb gemaakt: Hier heb ik alle foto's staan: https://imgur.com/a/yo9p1Wn 20 november 2018 bewerkt door BowtiesAreCool Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Hartstikke leuk man. Jammer dat de dieren weg zijn, ik heb vaak van ze genoten en mocht ze graag zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
pyro 22 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 Op 20-11-2018 om 13:40 zei Kaasjeskruid: Hartstikke leuk man. Jammer dat de dieren weg zijn, ik heb vaak van ze genoten en mocht ze graag zien. Zijn die dieren niet verhuisd naar de nieuwe dierentuin van Emmen? Ik ben daar deze zomer met mijn dochter geweest en we hebben daar veel genoten. Wel een lange reis trouwens vanuit de randstad. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 21 november 2018 Rapport Share Geplaatst 21 november 2018 8 minuten geleden zei pyro: Zijn die dieren niet verhuisd naar de nieuwe dierentuin van Emmen? Ik ben daar deze zomer met mijn dochter geweest en we hebben daar veel genoten. Wel een lange reis trouwens vanuit de randstad. Tja, maar zodra er interim directeuren verschijnen gaan er bij mij alarmbellen rinkelen. Dat is een aflopende zaak. Ik ben twee maal op bezoek geweest in Wildlands, maar het tipt niet aan de charme en sfeer van het originele park. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten