Spiritwriter 0 Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 Ik ben niet zo lang geleden bekend geworden wordt met "the spiritual husband or wife". Het schijnt een geest te zijn die iemand voor zichzelf wilt behouden waardoor deze persoon vrijwel nooit een duurzame liefdesrelatie kan aangaan. Vele ervaringen lijken op het eerste gezicht heel normaal maar bij nader inzien is het toch niet zo normaal. Zo een geest vreet de sexuele energie maar zorgt steeds voor onenigheid zodat er geen genegenheid of rust in een liefdesrelatie kan zijn. Voor meer informatie en kenmerken ga naar https://rknoppel.wixsite.com/iespower/single-post/2018/06/18/Geestelijke-problemen-in-een-huwelijk-of-liefdesrelatie Herken je het? Soms kan het ook gewoon een karaktrek zijn, de kunst is om het te kunnen onderscheiden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2018 Ik niet. Het komt mij vooral over als iets om de "schuld' op iets anders wat ongrijpbaar is af te schuiven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten