May 1 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Mijn verloofde en ik hadden laatst een discussie over orale seks binnen het huwelijk. Dit was naar aanleiding van een preek die we hadden geluisterd. De spreker zei dat het verkeerd was, omdat dat ook de manier is waarop homoseksuele mensen seks hebben en omdat het niet natuurlijk zou zijn, omdat God niet voor niks de mannelijke en vrouwelijke geslachtsdelen o.a. voor dat doeleinde heeft gemaakt. Ik had er nooit eerder overna gedacht dat het misschien wel verkeerd zou zijn, omdat je als je getrouwd bent, van je partner bent en hij van jou. We willen ons hierin verdiepen voordat we hier, zodra we getrouwd zijn, wel of juist niet aan beginnen, daarom hoor ik graag jullie mening. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Het wordt inderdaad een beetje ongeloofwaardig. De kans van een preek waar seks in voorkomt en dan ook nog orale seks met verwijzing naar homofiele praktijken is nog kleiner dan de winkans in de Staatsloterij. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Reacties verwijderd. Die van Dingo laten staan als afsluiter voor het topic. Indien de topicstarter wel serieus is mag ze haar motivatie voor dit topic doorsturen naar de crew, wellichtd at het dan weer geopend wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten