Onbemind 5 Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Ignoti nulla cupido Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Hallo Onbemind. Waarom maak je je niet bekend dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Dit lijkt mij, in deze vorm, niet echt de bedoeling. Laat hem nog even open voor een poging 2, mocht dit uitblijven dan sluit ik hem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Onbemind 5 Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 7 uur geleden zei Rommel: Dit lijkt mij, in deze vorm, niet echt de bedoeling. Laat hem nog even open voor een poging 2, mocht dit uitblijven dan sluit ik hem.  ik was benieuwd naar de reactie, Ik ben iemand uit Nederland. Nu nog 25 jaar jong. Een man. Verschillende interesses. Informatica, seksualiteit, theologie. Ik lees graag vandaar dat ik vaker zal verwijzen naar boeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Oké, alsnog welkom. We weten nu al iets meer van je, maar dat komt vast goed nu je al zo aan het meedoen bent. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten