Jacobus 10 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 1 uur geleden zei Dwarrel: @Jacobus, we zijn het nieuwe forum gestart zonder het mee verhuizen van de topics. Na wat positieve feedback hebben we besloten toch wat topics over te zetten van " het archief" naar een deel van het forum waar users wel kunnen reageren. Er is ook gevraagd of users nog een topic miste, waarin ze zelf recent actief waren Bij deze zal ik je topic even opzoeken en bekijken of het uit archief kan Top!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 19 uur geleden zei Jacobus: Top!! Dank u! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 22 uur geleden zei Jacobus: Maar dat is niet helemaal waar ik ben in het topic over Bijbel en Egyptische cronologie met Antoon in discussie maar kan daar niet reageren? Ik kan me ook niet meer aboneren op de topic? @Jacobus Dat klopt. De topics in het archief zijn gesloten voor reacties en abonneren. Ik heb jullie laatste posts overgenomen en een nieuw topic geopend omdat er in het oude topic redelijk wat vervuiling stond waardoor de sfeer wat grimmig werd. Veel plezier in Bijbel en Egyptische chronologie (II)! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten