Spring naar bijdragen

God houdt van jou!


Aanbevolen berichten

Lieve mensen,

Graag wil ik u mijn ervaring met God vertellen.

Ooit (toen ik God niet kende) dwaalde ik rond. Er gingen veel gedachtes door mijn hoofd zoals: ik ben niet goed, ik ben niet mooi, ik ben niet sterk, ik ben niet slim. Eindeloos maalden deze negatieve gedachten door mijn hoofd. Ik begon er in te geloven.

Tot God in mijn leven kwam. Ik heb God een belofte gemaakt. De dag dat ik die gedachtes niet meer zou hebben, zou ik het luid en duidelijk aan iedereen willen vertellen. Met het doel om iedereen die ook denkt, dat hij of zij niet goed genoeg is. Het is niet waar. Jij en ik, wij zijn allebei mooi. Jij en ik, wij zijn allebei sterk. Jij en ik, wij zijn allebei slim. Als je ooit denkt, of ooit aan jezelf twijfelt dat jij er misschien niet toe doet: luister dan goed. Het is niet waar. Jij bent wel goed. Jij bent wel mooi en jij bent wel sterk.

Zonder God had ik dit niet ervaren. De rust, de acceptatie. Wij hebben God niet gezien. Maar wij weten dat hij er is en hoe je je ook voelt, God ziet jou en God staat altijd aan je zijde. Amen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid