henkjan37 0 Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 Kan. Maar ik ben theoloog, geen godsdienstwetenschapper, en slechts een amateur kerk-historicus ik doe daar geen uitspraak over, simpelweg omdat ik het niet weet en geen educated guess kan maken Je kunt wel theoloog zijn enzo..maar op internet mag elke idioot gewoon zijn mening hebben en een beetje argument erbij is al helemaal super..) Zeg ik dat dat niet mag? In tege deel, daar herken je idioten juist aan. En daar doe ik dus niet aan mee Nouja, uiteindelijk is theologie natuurlijk niets anders;) Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 Is er echter niets mis met wat idioterie op zijn tijd absoluut niet Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 Je kunt wel theoloog zijn enzo..maar op internet mag elke idioot gewoon zijn mening hebben en een beetje argument erbij is al helemaal super..) Zeg ik dat dat niet mag? In tege deel, daar herken je idioten juist aan. En daar doe ik dus niet aan mee Nouja, uiteindelijk is theologie natuurlijk niets anders;) Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 Je kunt wel theoloog zijn enzo..maar op internet mag elke idioot gewoon zijn mening hebben en een beetje argument erbij is al helemaal super..) Zeg ik dat dat niet mag? In tege deel, daar herken je idioten juist aan. En daar doe ik dus niet aan mee Nouja, uiteindelijk is theologie natuurlijk niets anders;) Hehe idd Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten