Spring naar bijdragen

Meer zelfvertrouwen na vergeving, beter wereldbeeld


Aanbevolen berichten

Toen ik net tot geloof kwam werd ik er op gewezen dat ik nog veel woede en wrok had, het kwam in grote mate naar boven en ik ging ook bidden dat ik veel mensen iets wilde aandoen, het is door gebed helemaal weggenomen, ook andere verslavingen gingen weg door gebed, door vergeving ging ik weer beter naar de wereld kijken en kreeg ik meer vertrouwen in de mensen en in mezelf, als iemand je iets aandoet , doet dat iets met je vertrouwen , dat is toen helemaal weer rechtgezet, in die tijd had ik een groot geloof en heb ik ook veel gekregen, het is enorm belangrijk om geloof te hebben en alles bij God te brengen, we kunnen het niet op eigen kracht.

Kwam nog fotootje tegen in een boekje

4u7x5h.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Toen ik net tot geloof kwam werd ik er op gewezen dat ik nog veel woede en wrok had, het kwam in grote mate naar boven en ik ging ook bidden dat ik veel mensen iets wilde aandoen, het is door gebed helemaal weggenomen, ook andere verslavingen gingen weg door gebed, door vergeving ging ik weer beter naar de wereld kijken en kreeg ik meer vertrouwen in de mensen en in mezelf, als iemand je iets aandoet , doet dat iets met je vertrouwen , dat is toen helemaal weer rechtgezet, in die tijd had ik een groot geloof en heb ik ook veel gekregen, het is enorm belangrijk om geloof te hebben en alles bij God te brengen, we kunnen het niet op eigen kracht.

Kwam nog fotootje tegen in een boekje

4u7x5h.jpg

Hoi Boah,

Mooie getuigenis en supergoede kernachtige illustratie met de foto. Bedankt voor het delen.

Mijn ervaring, hoewel in andere nuances, komt in grote lijnen overeen met wat je beschrijft. Het kan soms zoveel simpeler zijn dan dat mensen denken of ervan hebben gemaakt.

Goed idee van Thorgrem om er ook een blog over te openen, als je daar zin in zou hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mooie getuigenis Boah! Ik vraag me alleen af wat het doel van dit topic is?

Misschien zou je zoals Thorgrem ook zei een blog kunnen openen, zijn voldoende gratis sites die dit aanbieden ;)!

Dit staat in de forumrubriek "jouw leven, liefde, relaties en vriendschap". Boah deelt met ons hoe de simpele waarheid zijn leven op zo'n heer-lijke manier beïnvloedt. Waarom zou er een ander doel moeten zijn dan dit met elkaar te delen?

Er zijn toch al genoeg discussierubrieken hier?

Een aangename afwisseling. Waarom zou een forumrubriek als deze niet samen kunnen gaan met discussierubrieken en bijbelstudierubrieken? Je hoeft het toch niet te lezen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid